  • 1. Data: 2010-02-26 11:52:48
    Temat: [Piatkowo] Zakleił szyby, założył kask. I pojechał
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zakleil-szyby-za
    lozyl-kask-I-pojechal-n37218.html

    Auto z zaklejonymi wszystkimi szybami zarejestrował fotoradar w podgdańskiej
    Rokitnicy. Kierowca prowadził je z głową wystawioną przez okno. Głową -
    dodajmy - zakrytą kaskiem motocyklowym.

    Fotoradar Straży Gminnej z Pruszcza Gdańskiego, stojący na drodze łączącej
    Pruszcz Gdański z Przejazdowem w miejscowości Rokitnica, zarejestrował
    pojazd przekraczający dozwoloną prędkość o 23 km/h.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że auto było w trakcie prac
    blacharsko-remontowych i przygotowane do lakierowania. Miało całkowicie
    zaklejoną przednią szybę i prowadził je kierowca z wychyloną przez okno
    głową. Pomyślał na szczęście o swoim bezpieczeństwie i założył na głowę
    motocyklowy kask ochronny.

    Policja próbuje teraz ustalić tożsamość pomysłowego kierowcy. Będzie to o
    tyle trudne, że pojazd nie był w żaden sposób oznakowany.

    --
    Pozdrawiam, Błażej Maziarz
    www.maziarz.pl

  • 2. Data: 2010-02-26 12:04:24
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > podgdańskiej Rokitnicy. Kierowca prowadził je z głową wystawioną przez
    > okno. Głową - dodajmy - zakrytą kaskiem motocyklowym.

    Lol, gość jest dobry :-)
    a jak ja opowiadam jak znajomy blacharz woził samochody z blacharni do
    lakiernika - np. ciągnął za Audi S8 zaczepioną na lince Astrę bez przedniej
    szyby, maski i silnika, której kierowca siedział w goglach do spawania,
    obwodnicą Krakowa z prędkością 200km/h to mi nikt nie chce wierzyć :-)
    brat

  • 3. Data: 2010-02-26 12:08:45
    Temat: Re: Zakleił szyby, założył kask. I pojechał
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 26 Lut, 11:52, "BM" <n...@p...pl> wrote:
    > Policja próbuje teraz ustalić tożsamość pomysłowego kierowcy. Będzie to o
    > tyle trudne, że pojazd nie był w żaden sposób oznakowany.

    Przecież to Stig.. ;-)

    --
    Gom

  • 4. Data: 2010-02-26 12:20:05
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-26 12:04, bratPit[pr] wrote:

    > spawania, obwodnicą Krakowa z prędkością 200km/h to mi nikt nie chce
    > wierzyć :-)

    Dziwisz sie? Bez silnika, bez wspomagania hamulcow z magiczna liczba 200
    :) i pewnie dotarl jeszcze na miejsce :) Zreszta latwo mozna sprawdzic
    wiarygodnosc :) Na pustej drodze, autem z szyba i silnikiem zozpedzic
    sie do 150 i przed zakretem zgasic silnik (na luzie), a pozniej probowac
    sie zatrzymac :)
    Zreszta nie takie historie przy piwie sie slyszalo :)

  • 5. Data: 2010-02-26 12:28:22
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    BM <n...@p...pl> napisał(a):

    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zakleil-szyby-za
    lozyl-kask-I-pojechal-
    n3721
    > 8.html

    A tyłem ktoś już był, na wstecznym ?
    albo na długiej lince - tak ze holującego nie było widać :)

    albo narciarz ;) zliką z nart wodnych

  • 6. Data: 2010-02-26 12:37:15
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Dziwisz sie?

    nie dziwię, w sumie w to co w linku też opowiedziane bym nie uwierzył ;p

    > Bez silnika, bez wspomagania hamulcow z magiczna liczba 200 :) i pewnie
    > dotarl jeszcze na miejsce :)

    owszem, dotarł,
    brat

  • 7. Data: 2010-02-26 12:56:08
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "BM" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Policja próbuje teraz ustalić tożsamość pomysłowego kierowcy. Będzie to o
    > tyle trudne, że pojazd nie był w żaden sposób oznakowany.

    nie będą szukać nie będzie się im chciało :)

  • 8. Data: 2010-02-26 14:26:24
    Od: "::[TOOMAS]::" <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-26 11:52, BM pisze:
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zakleil-szyby-za
    lozyl-kask-I-pojechal-n37218.html

    "Stróżom prawa trudno ustalić nawet markę samochodu."

    Przecie widać że to VW..

  • 9. Data: 2010-02-26 14:56:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    ::[TOOMAS]:: pisze:
    lozyl-kask-I-pojechal-n37218.html

    > "Stróżom prawa trudno ustalić nawet markę samochodu."
    >
    > Przecie widać że to VW..

    Co się dziwisz? Mowa przecież o "Straszy Wiejskiej"!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-02-26 16:05:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-26 12:04, bratPit[pr] wrote:

> [...]
    > przedniej szyby, maski i silnika, której kierowca siedział w goglach do
    > spawania, obwodnicą Krakowa z prędkością 200km/h to mi nikt nie chce

    Chcial nadmuchac te Astre do rozmiarow S8 niczym zagiel? ;)

    --

    memento lorem ipsum