  • 1. Data: 2010-02-26 14:29:04
    Temat: mapko (lub podobnie) - producent części.
    Od: "LET ki" <l...@W...gazeta.pl>

    ZAproponowano mi zamiennik drązka kierowniczego mapko w dobrej cenie. Podobno
    półka zdecydowanie wyższa od chińskich i całkiem nieźle daje radę.
    Spotkał się ktoś kiedyś z częściami tej firmy? googlam i nic :/

    --
    pzdr
    LETki

  • 2. Data: 2010-02-26 14:35:00
    Temat: Re: mapko (lub podobnie) - producent części.
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > półka zdecydowanie wyższa od chińskich i całkiem nieźle daje radę.
    > Spotkał się ktoś kiedyś z częściami tej firmy? googlam i nic :/

    co to za auto?
    nie lepiej jakiegoś Lemfordera, Moog-a czy TRW?
    brat

  • 3. Data: 2010-02-26 15:43:20
    Od: "LET ki" <l...@N...gazeta.pl>

    bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał(a):

    > nie lepiej jakiegoś Lemfordera, Moog-a czy TRW?
    > brat

    Beemka.
    Pewnie, że lepiej, ale zanim zdecyduję to i tak się dowiem. To może być dobry
    test wiarygodności sprzedawcy, który twierdzi że to niemiecka i firma, a
    częsci dobre.

    --
    pzdr
    LETki

  • 4. Data: 2010-02-26 16:26:50
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    LET ki wrote:
    > ZAproponowano mi zamiennik drązka kierowniczego mapko w dobrej cenie. Podobno
    > półka zdecydowanie wyższa od chińskich i całkiem nieźle daje radę.
    > Spotkał się ktoś kiedyś z częściami tej firmy? googlam i nic :/

    Moze MEYLE ?
    Odpuść sobie i kup coś normalnego, np. Lemforder.

  • 5. Data: 2010-02-26 17:24:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LET ki pisze:
    > ZAproponowano mi zamiennik drązka kierowniczego mapko w dobrej cenie. Podobno
    > półka zdecydowanie wyższa od chińskich i całkiem nieźle daje radę.
    > Spotkał się ktoś kiedyś z częściami tej firmy? googlam i nic :/

    Na MAPCO jest malo zwrotow, sa OK.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2010-02-26 17:46:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał

    > Na MAPCO jest malo zwrotow, sa OK.

    Zeby byl zwrot to juz chyba g* totalne musi byc.
    Pytanie ile na tym mozna przejezdzic :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-02-26 17:51:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Zeby byl zwrot to juz chyba g* totalne musi byc.
    > Pytanie ile na tym mozna przejezdzic :-)

    Normalnie tyle co na innym dobrym.
    Ja mam u siebie drazek kier. MAPCO i nic zlego mu sie nie dzieje.
    A firma jak kazda inna http://www.mapco.de/

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-02-26 18:00:06