  • 1. Data: 2010-02-25 22:06:20
    Temat: wpowiedzenie oc
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    czy moge juz skutecznie wypowiedziec umowe oc ktora konczy sie w maju?
    tzn wypowiedziec z dniem kiedy sie ona konczy ale dokument zlozyc(wyslac)
    juz i zeby to bylo skuteczne?
    albo inaczej. czy moge w dniu zakupu polisy od razu ja wypowiedziec z dniem
    kiedy sie ona konczy ? :)

    wykupilem dzisiaj drugie oc na ten sam pojazd poniewaz dotychczaowy
    ubezpieczyciel nie oferowal satysfakcjonujacej mnie zielonej karty. za kilka
    dni wyjezdzam i nie bede mial jak wypowiedziec tego starego oc wtedy gdy
    bedzie sie ono konczylo. madra pani na infolinii powiedziala ze oc mozna
    wypowiedziec najpozniej w dniu jego konca (i to jest wiadome) a najwczesniej
    na 30 dni przed jego koncem, jednak nigdzie nie moge znalezc potwierdzenia
    tej rewelacji.

  • 2. Data: 2010-02-25 22:18:57
    Temat: Re: wpowiedzenie oc
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna wypowiedziec najpozniej w dniu jego konca (i to jest wiadome) a
    > najwczesniej na 30 dni przed jego koncem, jednak nigdzie nie moge znalezc

    najpóźniej na jeden dzień przed końcem polisy
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-02-25 23:41:48
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    peter pisze:
> [...]
    > wiadome) a najwczesniej na 30 dni przed jego koncem, jednak nigdzie nie
    > moge znalezc potwierdzenia tej rewelacji.

    Wyslij pismo WYPOWIADAM Z DNIEM ?

  • 4. Data: 2010-02-25 23:43:29
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Wyslij pismo WYPOWIADAM Z DNIEM ?

    swietnie, dzieki za rade, ale przeczytaj ze zrozumieniem raz jeszcze :)

    ps. zawsze sie wypowiada z dniem.

  • 5. Data: 2010-02-25 23:58:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    krzyss wrote:
    > Wyslij pismo WYPOWIADAM Z DNIEM ?

    Pytanie co zrobić jak pismo się "zgubi". Co gorsza: jak wyślesz
    poleconym to jak udowodnisz, że kwitek na polecony nie oznacza wysłania
    pustej koperty albo pociętej gazety ?

    Pytam więc przy okazji: jak _skutecznie_ wypowiedzieć OC. Najlepiej
    pocztowo bez fizycznego szukania oddziału. Jest jakaś pewna metoda ?

  • 6. Data: 2010-02-26 00:32:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 23:58:15 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Pytam więc przy okazji: jak _skutecznie_ wypowiedzieć OC. Najlepiej
    > pocztowo bez fizycznego szukania oddziału. Jest jakaś pewna metoda ?

    Tak, polecony ZPO, wysłany odpowiednio wcześniej, bo liczy się data
    wpłynięcia do ubezpieczyciela.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 7. Data: 2010-02-26 01:07:10
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Tak, polecony ZPO, wysłany odpowiednio wcześniej, bo liczy się data
    > wpłynięcia do ubezpieczyciela.

    a masz pomysl jak ewentualnie udowodnic ze w kopercie bylo wypowiedzenie?

  • 8. Data: 2010-02-26 08:55:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jest jakaś pewna metoda ?

    jest, udac sie do najblizszego oddzialu/przedstawicielstwa z dwoma kopiami
    wypowiedzenia, jedno zostawic a na drugim otrzymac potwierdzenie przyjecia z
    datapieczatka i podpisem przyjmujacego

  • 9. Data: 2010-02-26 08:58:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-26, peter <a...@F...pl> wrote:

    > a masz pomysl jak ewentualnie udowodnic ze w kopercie bylo wypowiedzenie?

    Jak masz potwierdzenie odbioru to zrzucasz na nich problem udowodnienia
    co było w środku.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-02-26 09:16:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > kopiami wypowiedzenia, jedno zostawic a na drugim otrzymac potwierdzenie
    > przyjecia z datapieczatka i podpisem przyjmujacego

    Nie jest to konieczne. Takie instytucje maja obowiazek prowadzenia
    dziennika korespondencji. Jesli jest potwierdzenie nadania, to u nich w
    ksiazce jest wpieta ta korespondencja nawet, jesli jest to czyta kartka.
    Teoretycznie mogliby nie wpinac takiej korespondencji, ale na poczcie
    jest slad, ze zostala prawidlowo dostarczona.

    MarcinJM