    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Piec gazowy + UPS.
    Date: Tue, 23 Jun 2015 21:58:57 +0200

    Piec gazowy Termet GCO DP-23-47. UPS Lestar SIN 830Es - czysty sinus. Przy
    odłączeniu zasilania sieciowego piec zskakuje na jakieś 2 sekundy i wyłącza
    się. Piec jest wrażliwy np. na zmianę położenia wtyczki w gnieździe
    sieciowym ( w ścianie) i wtedy nie zaskakuje (nie słychać iskry). Instrukcja
    podaje pobór mocy ok. 120W. Pomiar watomierzem wykazał <80W. UPS nie jest
    jakoś specjalnie rekomendowany do pieca, ale przedstawiciel Lestara
    powiedział, że ten UPS powinien współpracować nawet z lodówką (85W).
    Niestety. Zdusiło go czy piec go nie toleruje? Znalazłem też UPS
    rekomendowany do pieca, drzwi garażowych, pomp, itd ale teraz mam duży
    dystans do tych zapewnień. Brak jakichkolwiek schematów. Czas podtrzymania
    z aku 9 Ah jest raczej symboliczny, ale dręczy mnie problem braku
    współpracy. Docelowo mógłbym podłączyć aku samochodowy. Macie jakieś
    wytłumaczenie, pomysły?

    neelix