  • 1. Data: 2010-04-22 22:18:11
    Temat: Piernikowisko X/XI - LAST MINET 2
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Moi drodzy parafianie.... przypominam za tydzień zaczniemy preclowe
    otwarcie sezonu.... :))))
    Kto się jeszcze nie zdecydował to niech się nie waha ani chwili nie ma
    co siedzieć domu
    Ruszcie dupska i przylatujcie rozpocząć sezon od zobaczenia się z
    dawno niewidzianymi lub wcale nie widzianymi gębami precli w takich
    pięknych okolicznościach przyrody

    Jacot masz jeszcze parę dni na poskładanie junaka, jak go nie
    poskładasz to zabierz graty ze sobą.

    Dla niewiedzących info o imprezie jest tu http://pierniki.regiony.pl/

    Odys ....wolność ma zapach benzyny...
    ---
    XLH 883 (Grupa Lublin)

  • 2. Data: 2010-04-23 07:02:25
    Temat: Re: Piernikowisko X/XI - LAST MINET 2
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 00:18, Odys <o...@t...pl> wrote:
    > Dla niewiedzących info o imprezie jest tu  http://pierniki.regiony.pl/
    Odysu;

    A trenowales tamze dojazd od stolycy? Jaka droge polecasz? Do Rzeszowa
    sprawa jasna. Ale dalej? Asfaltem of korz.

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2010-04-23 08:02:21
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    doktorski wrote:

    > A trenowales tamze dojazd od stolycy? Jaka droge polecasz? Do Rzeszowa
    > sprawa jasna. Ale dalej? Asfaltem of korz.

    IMO droga ta sama co przez ostatnie 5 czy 6 lat tylko troche dalej tym razem
    Wyzne Lutczew Humniska Sanok Lesko
    i tu dwie wersje Hoczew Polanczyk Bukowiec
    lub Uherce Mineralne Bobrka Polanczyk Bukowiec

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 4. Data: 2010-04-23 08:26:12
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-04-23 00:18, Odys pisze:
> [...]
    > Ruszcie dupska i przylatujcie rozpocząć sezon od zobaczenia się z
    > dawno niewidzianymi lub wcale nie widzianymi gębami precli w takich

    A mało aktywni na grupie też się mogą pisać?

  • 5. Data: 2010-04-23 13:02:21
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Powiem tak.. droga jest prosta ..czasami :)

  • 6. Data: 2010-04-23 13:03:45
    Od: Odys <o...@t...pl>

    mogą

  • 7. Data: 2010-04-23 23:10:16
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Kto mógłby wsiąść pasażera na pierniki z Warszawy i z powrotem ?

  • 8. Data: 2010-04-24 14:30:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Odys pisze:
    > Kto mógłby wsiąść pasażera na pierniki z Warszawy i z powrotem ?

    Harlej Ci sie zepsuł ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-04-24 15:39:01
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Harlej Ci sie zepsuł ?

    zartujesz... szukał bym wtedy holownika jakiegos...

    a zapytanie o transport juz nieaktualne :)

  • 10. Data: 2010-04-24 22:24:26
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > otwarcie sezonu.... :))))
    > Kto się jeszcze nie zdecydował to niech się nie waha ani chwili nie ma

    No nie dam rady. Dyżur mam jak ci pisałem. Cholera. A goloneczkę
    jagnięcą w Polańczyku bym wciągnął...

    --
    Pozdr
    Wieca