  • 1. Data: 2010-04-22 11:01:04
    Temat: jedna noga i motocykl
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    moim zdaniem druga noga jest schowana:

    http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/hity-internetu/a
    rticle592662/Zobacz_jak_Chinczyk_jedzie_do_pracy.htm
    l#reqRss

  • 2. Data: 2010-04-22 11:31:54
    Temat: Re: jedna noga i motocykl
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-22 13:01, Użytkownik Janina Kolina napisał:

    > moim zdaniem druga noga jest schowana:

    Niekoniecznie.
    W dawnych czasach kiedy większość jednośladów to były dwu suwy
    odpalane często na pych jazda bokiem była umiejętnością dosyć
    powszechną.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-22 12:41:26
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Niekoniecznie.
    > W dawnych czasach kiedy większość jednośladów to były dwu suwy
    > odpalane często na pych jazda bokiem była umiejętnością dosyć
    > powszechną.

    Ciekawe, że nie musi trzymać gazu - widać ma zainstalowany cruise control.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2010-04-22 14:06:42
    Od: Barti <""bartekzal\"@gmail . com">

    Janina Kolina pisze:
    > moim zdaniem druga noga jest schowana:
    >
    > http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/hity-internetu/a
    rticle592662/Zobacz_jak_Chinczyk_jedzie_do_pracy.htm
    l#reqRss

    kiedyś widziałem program o typku który jeździł na moto, a miał
    sparaliżowane obie nogi. Nie pamiętam tylko gdzie to oglądałem. Jak
    znajde to podeśle.

  • 5. Data: 2010-04-22 14:08:42
    Od: Barti <""bartekzal\"@gmail . com">

    szybciej niż myślałem http://www.youtube.com/watch?v=8sVEIu_SG_E

  • 6. Data: 2010-04-22 20:18:16
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 22 Kwi, 13:01, "Janina Kolina" <k...@y...com> wrote:
    > moim zdaniem druga noga jest schowana:

    :przeciez ich tam jest dwóch - przyjrzyjcie sie dobrze (siedzą do
    siebie plecami)