  • 11. Data: 2010-04-24 22:37:39
    Temat: Re: Piernikowisko X/XI - LAST MINET 2
    Od: Odys <o...@t...pl>

    szkoda.. golonkę zjemy za Ciebie..

  • 12. Data: 2010-04-28 11:53:44
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Wieca pisze:
    [...]
    > [...]A goloneczkę
    > jagnięcą w Polańczyku bym wciągnął...

    Golonke jagnieca?! 8-O
    Chyba giczke? :P

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 13. Data: 2010-04-28 12:28:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-28 13:53:44 +0200, zbigi <z...@w...pl> said:

    > Golonke jagnieca?! 8-O
    > Chyba giczke? :P

    W karcie stoi że golonka jagnięca. Jak zwał tak zwał, w każdym razie -
    pyszności!!! I ta miętowa galaretka jako dodatek, mniam!
    Hotel na Górce przy wjeździe do Polańczyka od północy - szczerze polecam.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-04-28 13:11:23
    Od: Odys <o...@t...pl>

    jest tu  http://pierniki.regiony.pl/

    > Odysu;
    >
    > A trenowales tamze dojazd od stolycy? Jaka droge polecasz? Do Rzeszowa
    > sprawa jasna. Ale dalej? Asfaltem of korz.
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525

    no jakis targeo cos narysował, wejdz na strone piernikowiska to
    zobaczysz,
    mozesz jeszcze sobie w zoomi traske wytyczyc , polecam tez

    http://www.viamichelin.pl/web/Itineraires_Light?strS
    tartLocid=31NDF6NmkxMGNOVEl1TWpNMU1Uaz1jTWpFdU1EQTRN
    emM9&strDestLocid=31NDN6dWUxMGNORGt1TXpFd016VT1jTWpJ
    dU5ERXdOVGs9&empriseW=600&empriseH=310&intItineraryT
    ype=0&caravaneHidden=false&vh=CAR&distance=km&strVeh
    icle=0&devise=1.0|EUR&carbCost=1.3&isAvoidFrontiers=
    false&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&i
    sAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&autoConso=6.8&
    villeConso=6&routeConso=5.6&dtmDeparture=28%2F4%2F20
    10&indemnite=0

    Generalnie droga jest tak jak na stare pierniki tylko dalej troszke
    jest, z tym ze jak dojedziesz do Bukowca to pytaj o nr 80 lub ośrodek
    Solinka, bo nie we wszytskich nawigacjach panie numer 80 istnieje