  • 1. Data: 2014-02-17 15:41:31
    Temat: Pierwszy motocykl
    Od: ajlovmoto <justyna1233@_NOSPAM_vp.pl>

    Siemka :)Szukam u was pomocy , chce kupic swoj pierwszy motocykl,
    poszukuje nie ciężkiego scigacza , najlepiej żeby to była Honda, ktora
    bedzie kosztowac do 8000 PlN , nie jestem wysoka i nie mam tez za dużo
    sily i tym bardziej ze mam 15 lat . MOJ WZROST - 168
    cm
    WAGA - 54 Kg
    jak mówiłam jestem mloda , ale to się dla mnie
    nie liczy. W mojej rodzinie wiele osob jeździ na ścigaczach i też bardzo
    chcialabym mieć tego potworka. Proszę was o pomoc ;) Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-02-17 16:42:23
    Temat: Re: Pierwszy motocykl
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-17 15:41, ajlovmoto pisze:
    > jak mówiłam jestem mloda ,
    > ale to się dla mnie nie liczy. W mojej rodzinie wiele osob jeździ na
    > ścigaczach i też bardzo chcialabym mieć tego potworka. Proszę was o
    > pomoc ;) Pozdrawiam

    Poproś o pomoc rodzinę, która jeździ na ścigaczach. Ja nie chcę mieć
    Twojej krwi na rękach. Niech oni się potem zadręczają na Twoim pogrzebie.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-02-17 16:48:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    taki
    <http://www.dragonevent.pl/media/upload/ckfinder/ima
    ges/Pocket%20Bike.jpg>

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-02-18 12:13:03
    Od: mwwilk <h...@1...pl>

    W dniu 2014-02-17 16:48, masti pisze:

    > taki
    > <http://www.dragonevent.pl/media/upload/ckfinder/ima
    ges/Pocket%20Bike.jpg>

    Cały czas się zastanawiam czy to zwykłe trole internetowe czy ci ludzie
    tak naprawdę.

    mwwilk

  • 5. Data: 2014-02-18 14:56:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ajlovmoto pisze:
> [...]
    > sily i tym bardziej ze mam 15 lat . MOJ WZROST - 168
    > cm WAGA - 54 Kg jak mówiłam jestem mloda ,

    Poczytaj FAQ grupy dyskusyjnej (link w stopce na postach Magica). Tam
    znajdziesz informacje nt. pierwszych motocykli.

    --
    pozdrawiam
    Piotr