  • 1. Data: 2014-02-13 17:00:26
    Temat: z750
    Od: mlody1235 <plesian123@_NOSPAM_vp.pl>

    czy ktos może pomóc swieci mi kontrolka f1 co to oznacza

  • 2. Data: 2014-02-13 17:13:04
    Temat: Re: z750
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-02-13 17:00, mlody1235 pisze pieeenknym lyterackim jenzykiem:

    > czy ktos może pomóc swieci mi kontrolka f1 co to oznacza

    To podświadomość sugeruje ci konieczność porzucenia skuterka na jakiegoś
    lepszawszego bolida;-)

  • 3. Data: 2014-02-13 17:24:19
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 17:00, mlody1235 pisze:
    > czy ktos może pomóc swieci mi kontrolka f1 co to oznacza

    Ze masz sprawna zarówke w kontrolce f1?

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 4. Data: 2014-02-13 17:32:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 16:00:26 +0000 osobnik zwany mlody1235
    napisał:

    > czy ktos może pomóc swieci mi kontrolka f1 co to oznacza

    superlicencja Formuły 1 w drodze

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-02-13 18:50:33
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "mlody1235" <plesian123@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > czy ktos może pomóc swieci mi kontrolka f1 co to oznacza

    F1 a nie FI - Fuel Injection? - użyj google.