  • 1. Data: 2014-02-14 09:48:40
    Temat: kawasaki Z750S- pierwszy motocykl?
    Od: sek_jr <seku198@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam,
    Mam pytanie, ktore kieruje do wszystkich motocyklistow, tych swiezych jak
    i do weteranow, co sadzicie o Kawasaki Z750S jako pierwszym motocyklu?
    Uwazam, ze jest to na tyle spokojny, wywazony, niezawodny i niedrogi
    motocykl, ze moglby byc moim pierwszym. Co sadzicie na ten temat, chetnie
    wyslucham Waszych opinii :)
    Pozdrawiam,
    Bartosz

  • 2. Data: 2014-02-14 11:57:35
    Temat: Re: kawasaki Z750S- pierwszy motocykl?
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "sek_jr" <seku198@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > ze jest to na tyle spokojny, wywazony, niezawodny i niedrogi motocykl, ze

    Dla niedoświadczonego jest za mocny (110KM, 75nM), za ciężki (230kg), a
    powyżej 7k obrotów nieobliczalny. Na własne ryzyko.

    X.
    Z750S

  • 3. Data: 2014-02-14 12:19:14
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-14 11:57, Mariusz Wozniak pisze:
> [...]
    >
    > Dla niedoświadczonego jest za mocny (110KM, 75nM), za ciężki (230kg), a
    > powyżej 7k obrotów nieobliczalny. Na własne ryzyko.

    Z przykrością potwierdzam słowa przedmówcy, Sugeruję żebyś najpierw
    nauczył się jeździć po prostu.

    Pytanie, do użytkowników bramki sikacza.
    Czy oprócz tego ,Lowca umieścił link do FAQa?
    Powinieneś się z nim zapoznać ,temat co na początek jest tam mocno
    rozwinięty naprawdę polecam.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek