  • 1. Data: 2014-02-16 12:00:13
    Temat: Prawko a1
    Od: lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl>

    witam mam pytanko do was bo nie wiem czy mi się będzie opłacało robić
    prawko na a1 ponieważ nie mam za dużo kasy a starzy na pewno nic mi nie
    rzucą na motocykl, a mam tylko na prawko lub motocykl wiec nie wiec czy
    się opyla robić mi prawko na a1 czy poczekać do 18 i zrobić a2 i bym od
    razu zarobił na motocykl myślę o nsr125 lub apce rs125 albo czy wogule się
    opłaca mi robić prawko jak będę jeździł 125 myślałem tez crossie zamiast
    prawka i nsr do 18ski

    sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

  • 2. Data: 2014-02-16 13:11:33
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "lwg5859" w ataku słowotoku wyrzucił z siebie...

[...]
    ***
    witam nieopłaca cisie robić prawka przeciez prawko jest dla frajerow nikt na
    prawku przeciez nie pojedzie a jak starzy nierzucom naprawko to kupuj moto i
    wogule lataj sie nie przejmuj a przed policjom poprostu uciekaj i tak
    przeciez niedogoniom bo to som leszcze co nieumiejom jeździć więc nie warto
    tracić kasy na jakieś głupie prawko nie rub go i kupuj odrazu duży moto bo
    będzie łatwiej uciekać policji bo przecież na 125 to wolno się jedzie więc
    coś większego kup boto się bardziej opłaca
    ALBO:
    Pieniądze, które masz w tej chwili przeznacz na dobrego
    psychologa/psychiatrę, który pomoże opanować napady nerwowe.

    --
    James

  • 3. Data: 2014-02-16 16:37:37
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 złożył samokrytykę:

    > sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

    Kozak! Przynajmniej uczciwie przyznał, że idiota ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2014-02-17 18:21:36
    Od: lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl>

    James napisal

> [...]

    > Pieniądze, które masz w tej chwili przeznacz na dobrego
    > psychologa/psychiatrę, który pomoże opanować napady nerwowe.

    a ja ci proponuje idź się powieś! lub utop!
    nie jeżdżę dla szpanu tylko dla pasji i nie zamierzam się od razu zabić

  • 5. Data: 2014-02-17 18:24:02
    Od: lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl>

    johnny napisal

    > W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 złożył samokrytykę:

    > Kozak! Przynajmniej uczciwie przyznał, że idiota ;-)

    > Pozdrawiam Johnny

    i niby kim TY jesteś ze oceniasz ludzi po piśmie
    nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ

  • 6. Data: 2014-02-17 21:08:08
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    >"lwg5859" wypocił... johnny napisal

    >i niby kim TY jesteś ze oceniasz ludzi po piśmie
    >nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ

    Johnny, ale on Ci powiedział... choć utopimy się razem, albo powiesimy.
    Przecież nie da się dalej żyć, tak nam powiedział ;)

    Przerażający jest fakt, że takich debili jak ten jest tak dużo, że niedługo
    to oni będą lekarzami, prawnikami, sędziami, itd. Belgia podjęła ostatnio
    bardzo mądrą decyzję.

    --
    James

  • 7. Data: 2014-02-17 21:25:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    > Przerażający jest fakt, że takich debili jak ten jest tak dużo, że
    > niedługo to oni będą lekarzami, prawnikami, sędziami,

    Widać, że nie masz wyższego wykształcenia. I piszesz idiotyzmy. Oni NIGDY
    nie będą lekarzami, prawnikami, sędziami... To potencjalni zamiatacze ulic,
    emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli. Oczywiście, przy
    odrobinie szczęścia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle popierdolony, żeby
    takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie poza gimnazjalnym...

  • 8. Data: 2014-02-17 21:43:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol pisze:

> [...]
    > Oczywiście, przy odrobinie szczęścia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle
    > popierdolony, żeby takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie

    Dzisiaj Grzybolu placisz i masz. Dlatego jest caly wysyp "uczelni"
    zawodowych. Do niektorych to nawet chodzic nie trzeba za bardzo. Ale
    dyplom jest dyplom !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2014-02-17 21:57:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ldtsb9$6nk$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol
    pisze:
    > Dzisiaj Grzybolu placisz i masz. Dlatego jest caly wysyp "uczelni"
    > zawodowych. Do niektorych to nawet chodzic nie trzeba za bardzo. Ale
    > dyplom jest dyplom !

    Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna. Myslę, że prawników
    również jeszcze nie produkują prywaciarze. A co do prywatnych wszelkiego
    rodzaju Administracji, Transportów, Pseudoekonomii czy Psychologii, to tak
    jakby nic nie ukończyli:-) Przecież to nikomu do niczego nie jest potrzebne.
    Sztuka tylko. Może przydaje się posłom, żeby wskoczyć na stołek ministra.
    Myślę, że to tylko po to stworzyli. I oczywiście nabijanie kabzy
    właścicielom takich uczelni. Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe,
    miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest bardzo
    prosty - potrzebna jest matura.
    Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2014-02-17 22:00:54
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >i niby kim TY jesteś ze oceniasz ludzi po piśmie
    >nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ

    jak dotad sam powiedziales o sobie wystarczajaco duzo
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10