    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pierwszy motocykl - chopper - prośba o radę
    Date: Tue, 17 Jul 2012 05:51:29 -0700 (PDT)

    Witam,

    Mój teść planuje zakup używanego Choppera. Będzie to jego pierwszy motocykl. Jego
    budżet oscyluje wokół kwoty 20000zł. Czy możecie mi polecić jakiś model? Teść ma 50
    lat, waga około 85kg. Poszukuje motocykla, którym będzie mógł wyjeżdżać na weekendowe
    wycieczki po okolicy.

    Czy warto sprowadzić motocykl z UK lub z USA? Jeśli tak, to polecalibyście
    załatwienie sprawy samodzielnie, czy może znacie godnych polecenia importerów? Na co
    ewentualnie uważać, żeby nie dać się nabrać?

    Pozdrawiam,
    Marek Pawlak