    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwszy motor
    Date: Fri, 25 May 2012 14:03:39 +0200

    W dniu 2012-05-25 12:22, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Temat wielokrotnie poruszany ale postanowiłem zapytać speców.

    Hhe. Dzień dobry.

    > Szukam motocykla dla siebie - turystyka. Fakt faktem dopiero co kończę
    > jazdy więc przed wakacjami egzaminu miał nie będę jednak chcę się
    > rozeznać w rynku.
    > Co powiecie na temat Yamahy MT-03 ??? Motor można kupić w dość dobrej
    > cenie, jak pierwszy byłby dobry ??? Minus to 1 cylinder.

    OIDP to jeszcze dośc wysoko poprowadzony wydech co utrudnia np używanie
    sakw. Single są też dość żywiołowe co nie zawsze jest zaletą.

    > Wcześniej myślałem o GSR600, SV650, może Gladius no i pokrewne czyli
    > Fazer i tego typu, jednak zastawniam się nad MT-03.
    > Umiejętności prawie nie mam, 10 lat na skuterze ale to nie to samo,
    > oczywiście strój zamierzam kupić od razu. Mój wiek to 35 lat więc
    > przesadzona brawura nie wchodzi w grę.

    Tradycyjnie zapraszam do lektury FAQ - link w stopce. Jest tam cały
    osobny artykuł o tym co na pierwsze moto. GS500 podane (ironicznie) jako
    przykład jest naszym grupowym motocyklem referencyjnym bo jest lekkie,
    nieduże i niezbyt mocne. Niektórym następcom Valentino to przeszkadza.
    Skoro umiejętności prawie żadne to 500 ccm styknie, i tak będziesz to
    ogarniał 2 lata. SV i Fazer za mocne i zbyt swawolne. Gladius już
    prędzej. Nie podałeś swoich gabarytów, więc trudno coś konkretnego
    doradzić, a i tak trzeba się przymierzyć - każdy tandem moto/kierownik
    jest nieco inny.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj