    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Pilot do PC
    Date: Wed, 7 Jan 2009 17:04:30 +0100

    Pomóżcie, bo mnie zaraz trafi. W necie, na elektrodzie i gdzie
    tylko by nie spojrzeć materiałów na ten temat jest masa i wydawać
    by się mogło, że rzecz jest do zrobienia w przerwie między
    pierwszym a drugim śniadaniem, tymczasem siedzę nad tym od rana.
    Hardware zmontowałem (TSOP1736 pod RS232, układowo proste jak
    drut), ponieważ wszystkie znalezione materiały zgodnie polecały
    jako jedynie słuszny soft Grider wraz z wtyczką niejakiego Igora.
    Wtyczkę ściągnąłem, Gridera w najnowszej wersji też i pierwszy
    zonk: ta najnowsza wersja po pierwsze jest Trialem, po drugie nie
    przyjmuje owej wtyczki (wykrzacza się przy każdej próbie jej
    zaimplementowania).
    Poszukałem więc starej wersji gridera, o której mówią wszystkie
    materiały, które znalazłem, wersja 3.0.20 pozwoliła sobie tego
    Igora podłączyć, niestety nie widzi odbiornika IR (stwierdza
    "możliwy problem z hardware"). Czytając to, co gógiel wypluł
    znalazłem jakieś informacje, że wczesne wersje tej v.3 miały
    jakiś problem przy współpracy z XP, przeznaczone były generalnie
    pod W98, niestety późniejszej (3.0.24) nie znalazłem, poza tym
    szlag mnie trafił i już zacząłem się zniechęcać. To przecież
    powinien być temat przez samą swą popularność rozpracowany na
    wszelkie możliwe sposoby, więc co jest nie tak? Zabieram się do
    niego od jakiejś archaicznej strony czy co?

    J.