  • 1. Data: 2009-02-06 14:02:37
    Temat: Problem z zamykaniem Windows XP
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Po zmianie płyty głównej (awaria) na niby bardzo podobny model ale jednak
    trochę różny, mam kłopoty z zamykaniem Windowsa.
    Ogólnie dobrze startuje w rozsądnym czasie, natomiast próba zamknięcia Start
    Wyłącz komputer trwa kilka minut do czasu ukazania się napisów
    Zamknij....itd.
    Po zaakceptowaniu "Zamknij" następuje dalsze kilka minut z napisami "trwa
    zamykanie...."
    Druga część zamykania jest czasowo niezmienna, natomiast pierwszą można
    skrócić wciskając krótko przycisk zasilania zamiast zamykać Start Zamknij.
    Komputer raczej czysty, podejrzewam jest jakiś konflikt sterowników.
    Czy istnieje jakiś program do czyszczenia rejestrów który tak jak w WIN98
    miałby funkcję resetuj ustawienia sprzętowe?
    Piotr

  • 2. Data: 2009-02-07 12:16:15
    Temat: Re: Problem z zamykaniem Windows XP
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 6.2.2009, Piotr napisał(a):

> [...]
    > Ogólnie dobrze startuje w rozsądnym czasie, natomiast próba zamknięcia Start
    > Wyłącz komputer trwa kilka minut do czasu ukazania się napisów
    [...]

    Rozwiązanie sprzętowe, wyciągaj wtyczkę z gniazda - będziesz miał
    natychmiastowe wyłączenie, za to z uruchomieniem będzie gorzej.

    Ps. To grupa poświęcona problemom ze sprzętem nie oprogramowaniem.
    Zapytaj na grupie poświęconej Twojemu systemowi operacyjnemu.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 3. Data: 2009-02-08 10:48:48
    Od: "PP" <p...@o...pl>

    > Rozwiązanie sprzętowe, wyciągaj wtyczkę z gniazda - będziesz miał
    > natychmiastowe wyłączenie, za to z uruchomieniem będzie gorzej.

    :) tak robię i nie mam kłopotów ze startem :)
    Faktycznie palec mi się omsknął i poszło nie tu gdzie trzeba