  • 11. Data: 2014-05-27 19:34:05
    Temat: Re: Pirelli Diablo
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-05-27 09:39, gumis0510 pisze:
    > Witam wszystkich! Chciałem zapytać czy może ktokolwiek z Was miał
    > styczność z opona Pirelli Diablo (samo diablo- nie Strada i Corsa).
    > Osobiście mam mieszane uczucia co do tej opony w moim Hornecie. Wydaje
    > mi się bardzo śliska a przy każdej próbie jazdy na jednym kole opona
    > ślizga się ( przy mocniejszym odkręceniu robi to nawet do 90km/h).
    > Chciałem poznać Wasze opinie. Dodam że czasem nawet w zakręcie tył
    > potrafi trochę "odjechać". Opona pochodzi z końca 2009 roku i jest na
    > niej jeszcze bardzo dużo bieżnika. Za wszelkie porady stawiam piwo ;P
    Teoretycznie kazda opona w/g producentow do 5 lat od daty produkcji
    zachowuje wszystkie parametry jak nowa pod warunkiem przechowywania w
    odpowiednich warunkach. W Twoim przypadku moze byc to np, lezakowana
    ch*j wie gdzie opona lub odpad potestowy bo takie w naszym kraju bardzo
    czesto sie zdazaja - cena czyni cuda ;). Jak Ci sie chce spusc z niej
    powietrze, zdejmij z felgi i sprawdz zalamujac brzeg opony czy nie ma
    spekan jak sa to na 110% byla przechowywana w fatalnych warunkach co
    spowodowalo, ze zrobila sie twarda i popekala. A skoro jest twarda to
    nic dziwnego, ze ch*j strzelil przyczepnosc.

    --
    Pozdr!
    Rogal

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2014-05-27 23:12:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "gumis0510" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Opona pochodzi z końca 2009 roku i jest na niej jeszcze bardzo dużo
    > bieżnika. Za wszelkie porady stawiam piwo ;P

    Może być już twarda przez wiek (2-3 lata guma OK, ale 5 lat to kto wie)
    Niestety mam doświadczenie tylko z Diablo Stradą (ok. 13 kkm).
    Całkiem dobrze trzymały (suche/mokre). Teraz założyłem Dunlop Roadsmart
    (póki co na tył ale zaraz będzie reszta) i już miałem uślizgi przy nie
    całkiem
    agresywnym odkręceniu (na suchym), może zimno było. Moto spokojne: XJ 900.

    Szymon

  • 13. Data: 2014-05-28 13:24:37
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "gumis0510" <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Osobiście mam mieszane uczucia co do tej opony w moim Hornecie. Wydaje mi
    > się bardzo śliska a przy każdej próbie jazdy na jednym kole opona ślizga się
    > ( przy mocniejszym odkręceniu robi to nawet do 90km/h).

    A to nie jest przypadkiem torówka i jej odpowiednikiem szosowym jest właśnie
    Strada?

    X.

  • 14. Data: 2014-05-28 14:09:54
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Mariusz Wozniak napisal

> [...]
    y.scigacz.pl...

    > A to nie jest przypadkiem torówka i jej odpowiednikiem szosowym jest właśnie

    Właśnie nie. To podobno opona turystyczna. Napisałem maila do pirelli i
    odpisali ze ta opona teoretycznie nie powinna być juz w sprzedaży. Z
    jakiegoś powodu ją wycofali i chyba dlatego ze nie była najlepsza

  • 15. Data: 2014-05-28 15:56:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-05-27, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Diablo Corsa to akurat fajna opona, więc nie ma co się obrażać za jeden
    > mniej udany model.

    Ale on mowi o "Diablo" a nie "Diablo Corsa", ja akurat zjezdzilem chyba
    z 8 kompletow + ze 2/3 blizniaczych Z6 Roadtec ktore sa ciut lepsze.
    Nigdy nie mialem do nich zastrzezen, wiem na co je stac i na co mozna sobie
    na nich pozwolic, mocno przewidywalne a jezeli chodzi o cena/jakosc to
    miazdza konkurencje :-) Za 600-650 komplet nowych opon.

    > Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

    To kupia Pirelli ktore jest wlascicielem Metzelera :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-05-28 16:09:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-05-27, Szymon Machel <s...@g...com> wrote:

    > Może być już twarda przez wiek (2-3 lata guma OK, ale 5 lat to kto wie)

    Gowno tam prawda ;-) No chyba, ze tak jak Rogal pisal, ze przechowywana
    w fatalnych warunkach. Zdarzylo mi sie jezdzic po torze w Lublinie
    na jakichs chyba 8 letnich Metzelerach M3 i przycieralem czym sie dalo -
    od tej pory patrze na wiek opony z przymruzeniem oka ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-05-28 17:09:31
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-28 15:56, AZ pisze:

    > Ale on mowi o "Diablo" a nie "Diablo Corsa"

    A wiesz że zauważyłem ? ;) Dlatego napisałem o Corsie, że jest fajna, i
    że nie należy sądzić całej serii po jednej oponie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2014-05-29 10:28:34
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .05.2014 o 09:39 gumis0510 <gumis0510@_nospam_gmail.com> pisze:

> [...]
    > potrafi trochę "odjechać". Opona pochodzi z końca 2009 roku i jest na
    > niej jeszcze bardzo dużo bieżnika. Za wszelkie porady stawiam piwo ;P

    Są tylko dwie opinie, ale pozytywne

    http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =7214

    No i kumpel ostatnio założył taką do VFR 800 i sobie chwalił, a wolno i
    ostrożnie nie jeździ. Według mnie oponka była niewłaściwie przechowywana.

    --
    Drzewo

  • 19. Data: 2014-06-01 12:04:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Diablo Corsa to akurat fajna opona, więc nie ma co się obrażać za jeden
    > mniej udany model. Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

    Ja tam nie wiem, na Angelach latam (ale moc trochę większa niż w Hornecie,
    masa też).

    Z Pilot Road 2 w GSXF byłem bardzo zadowolony, ale Hayka pewnie zeżarłaby
    mi je momentalnie. Z Angelów też jestem zadowolony - dają radę, na mokrym
    zaskakująco dobrze, chociaż na białym (nawet suchym) lubią się ślizgnąć...
    ale które nie lubią, Pilot Roady też lubiły.

    Za to nigdy więcej nie założę Sportmaxów...

    http://motogof.tumblr.com/