  • 11. Data: 2020-06-04 20:39:21
    Temat: Re: Płacz i zgrzytanie zębów...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

    > In pl.misc.elektronika Eneuel Leszek Ciszewski

    > Zadajesz pytanie na grupie, ktoś poświęca swój prywatny czas, żeby ci
    > odpowiedzieć, a ty stwierdzasz, że szkoda ci czasu na czytanie?
    >
    > Dawno nie spotkałem się na grupach z takim chamstwem.

    Przecież facet niezmiennie robi to samo niemal od początku istnienia
    polskiego Usenetu. Nadziei, że się zmieni, nie ma żadnej. Zajrzałem do
    swoich logów -- wpuściłem do kaefa 13 lat temu. No, faktycznie dawno.
    Zdążyłem zapomnieć, że taki istnieje, a tu taka niespodzianka -- tyle
    osób dało się nabrać.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2020-06-04 21:24:04
    Temat: [OT] Re: Płacz i zgrzytanie zębów...
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Thu, 4 Jun 2020 20:39:21 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Przecież facet niezmiennie robi to samo niemal od początku istnienia
    > polskiego Usenetu.

    I po zabawie.

> [...]
    > swoich logów -- wpuściłem do kaefa 13 lat temu. No, faktycznie dawno.
    > Zdążyłem zapomnieć, że taki istnieje, a tu taka niespodzianka -- tyle

    Wg moich prywatnych statystyk to najstarszy, ciągle aktywny troll[1]
    w polskim Usenecie. Chyba, że gdzieś na niszowych grupach żeruje jakiś
    z większym stażem? Ale wątpię.

    k.

    [1] Aczkolwiek ten przypadek umyka klasyfikacjom.

  • 13. Data: 2020-06-04 23:30:11
    Temat: Re: [OT] Re: Płacz i zgrzytanie zębów...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-04 o 21:24, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > (...)
    > Wg moich prywatnych statystyk to najstarszy, ciągle aktywny troll[1]
    > w polskim Usenecie. Chyba, że gdzieś na niszowych grupach żeruje jakiś
    > z większym stażem? Ale wątpię.

    Kogutek?

    > [1] Aczkolwiek ten przypadek umyka klasyfikacjom.

    Przynajmniej rozmawiał normalniej od Kogutka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2020-06-05 00:24:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Queequeg" a...@t...no1

    Odpowiedź po czasie mnie nie interesuje -- zacząłem pytać 11 maja
    i pytanie miało przeterminować się 03 czerwca, bo do tego czasu
    miało trwać w mym wypadku bezpłatne słanie w ramach SMART.

    Poprawna odpowiedź brzmi: aby zmniejszyć mc należy zmienić jeden rezystor!
    http://robotykadlapoczatkujacych.pl/wp-content/uploa
    ds/2014/07/d3.jpg
    Na ww. schemacie wstawiono potencjometr...

    > Zadajesz pytanie na grupie, ktoś poświęca swój prywatny czas, żeby

    Pisać głupoty, na które mam rozsądnie odpowiadać, marnując swój czas.

    > ci odpowiedzieć, a ty stwierdzasz, że szkoda ci czasu na czytanie?

    Szkoda -- odpowiedź znalazłem w chwil kilka bez pomocy tego kogoś,
    chyba, że to ten ktoś poświęcił mi czas swym filmem lub innym
    kursem czy opisem na WWW -- te opisy uważnie czytałem i te
    filmy uważnie oglądałem. Podałem też linki do tych stron
    WWW i do tych filmów a filmom dałem lajki.

    Jedyną osobą rozsądnie gadającą był w tych wątkach JF,
    który opisał, jak może wyglądać organizacja taśmy
    (3 LEDki + rezystor) i zauważył, że stałoprądowy
    zasilacz nie musi być drogi...

    Bywa, że błąd wcześnie wykryty można skutecznie naprawić,
    ale informacja otrzymana zbyt późno, jest bezwartościowa.

    -=-

    Allegro przesunęło termin SAMRTnego słania, ale dłuższe
    bredzenie o kolorach byłoby jedynie przedłużaniem
    marnowania czasu...

    > Dawno nie spotkałem się na grupach z takim chamstwem.

    Nie spotkałeś się sam ze sobą? -- odpowiedź na me pytanie
    znalazłem w necie w chwil kilka i tą odpowiedzią podzieliłem się...

    Nadto dałem sporo informacji o kodzie genetycznym, bo
    tam zawędrowała rozmowa -- **zdecydowanie** wbrew mej woli!

    -=-

    Miałem matce dać oświetlenie -- dobrą okazją był dzień matki...
    Tymczasem od 11 maja czytam brednie pseudoelektroników...
    Elektronik (gdyby chciał pomóc) powiedziałby coś na kształt:
    - aby ściemnić LEDki, w typowym zasilaczu stałoprądowym
    (a taki najprawdopodobniej został zastosowany w tych
    oprawach) wystarczy zmienić rezystancję jednego
    z rezystorów... można wymienić ów rezystor na
    mniejszy lub wstawić potencjometr w jego miejsce,
    ale najlepiej uzupełnić układ potencjometrem
    małej mocy
    - aby dodatkowo zaoszczędzić na elektryczności,
    warto zmniejszyć napięcie na wejściu zasilacza...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2020-06-05 00:26:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" rbb3j7$99u$1$A...@n...chmurka.net

    > Zwłaszcza, że dalej wszystko zostało dokładnie opisane, wraz z linkiem do
    zasilacza.

    To ***ja*** dałem link do zasilacza!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2020-06-05 00:35:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.06.2020 o 21:24, Krzysztof Gajdemski pisze:

    > Wg moich prywatnych statystyk to najstarszy, ciągle aktywny troll[1]
    > w polskim Usenecie. Chyba, że gdzieś na niszowych grupach żeruje jakiś
    > z większym stażem? Ale wątpię.

    Że spytam, tak dla pełnej jasności: czymże aktywność Emanuela (czy jak
    mu tam, bo nie chce mi się copypastować ksywki wymyślnej) wyczerpuje -
    Twoim zdaniem - znamiona czynu zabronionego w polskim Usenecie, opisanego
    w internetach pod hasłem "troll"? Oczywiście poza tym, że u Ciebie na wsi
    uchodzi za odmieńca, jak u Kazimierza Grześkowiaka.

    https://www.youtube.com/watch?v=b4DN7TVekbw

  • 17. Data: 2020-06-05 01:12:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Thursday, June 4, 2020, 11:30:11 PM, you wrote:

    > Kogutek?

    Nie ma takiego stażu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2020-06-05 07:22:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 16:26, Queequeg pisze:
    > Zadajesz pytanie na grupie, ktoś poświęca swój prywatny czas, żeby ci
    > odpowiedzieć, a ty stwierdzasz, że szkoda ci czasu na czytanie?
    >
    > Dawno nie spotkałem się na grupach z takim chamstwem.

    To nie chamstwo. To głupota z i lenistwo.

    Zapewne jest to taki typ, który bił nauczycieli w podstawówce za to, że
    nie rozumiał tego, czego uczą, a teraz analogicznie atakuje grupowiczów,
    bo nie rozumie o czym oni piszą. Czytał nie będzie, bo i tak nie jest w
    stanie tego zrozumieć.

    Co zaś chamstwa. Przecież on nikomu z nas nie wyrządził krzywdy. Tylko
    sobie. Następnym razem jak będzie szukał rozwiązania problemu to będzie
    mógł liczyć tylko i wyłącznie na siebie lub równych sobie, a coli z
    kogutkiem przecież mu nie pomogą :)

  • 19. Data: 2020-06-05 09:59:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uzytkownik" 5ed9d69a$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > nikomu z nas nie wyrządził krzywdy. Tylko sobie.

    Owszem -- straciłem dużo czasu.

    > Następnym razem jak będzie szukał rozwiązania problemu to będzie mógł liczyć tylko
    i wyłącznie na

    własne obserwacje, dokumentacje techniczne oraz
    ludzi mających doświadczenie i wiedzę teoretyczną...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 20. Data: 2020-06-05 10:44:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.06.2020 o 7:22, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > i wyłącznie na siebie lub równych sobie, a coli z kogutkiem przecież mu nie pomogą
    :)

    Nie bój nic, pomoże użyszkodnik z ksywką nomen omen Użytkownik (secundo voto
    Expierd, bo to bękart po śp. Expercie), który także peceta ma w małym palcu -
    jak wszystko na wszystkich newsgrupach. No, może nie w palcu, ale także w małym.
    Stąd to duże ego arnoldowe (vide Arnold Buzdygan), ale Arnold miał przynajmniej
    średnie wykształcenie techniczne, a nie zasadnicze zawodowe, ze specjalizacją
    wózki widłowe.