  • 1. Data: 2010-02-08 08:22:28
    Temat: Plastiki: malowac, polerowacz czy scierac...?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    zimno, sniegu kupa to napadla mnie wizja na renowacje plastikow.
    na jednych forach wyczytalem ze mozna malowac plastiki i wszystko gra, na
    innych ze nie malowac tylko scierac papierem wodnym do 2000 wlacznie i potem
    pasta g3, na jeszcze innych ze scierac na sucho...........czyli wiem ze nic
    nie wiem.............

    plastiki to obudowa od piaggio free, generalnie nie ma tam zadnych wygiec
    plastikow ale z pewnoscia moga sie zdarzyc. Fabrycznie plastik est bialy
    (ale nie wiem czy bialy malowany czy bialy bo bialy polietylen (czy
    polipropylen - nie odrozniam). Ma nieco rys, kilka pekniec.

    podpowie ktos jak to ugryzc? Załóżmy ze pekniec moglbym nie ruszac (malo,
    male i niestrategiczne miejsca) wiec nie ma koniecznosci szpachlowania.
    jak bedzie zalecany lakier to oczywiscie polatam sobie je - ale czy lakier
    na plastiku nie popeka? ten plastik to nie taki jak na zderzakach w
    samochodach - tam ksztalt jest caly czas zachowany do pierwszego dzwona:) a
    tu jest to hmmm bardziej miekkie i elastyczne

    --
    -
    pozdrawiający