  • 1. Data: 2010-02-08 10:38:55
    Temat: jaki bluetooth do navi garmina polecacie?
    Od: jesz <m...@w...pl>

    jak w temacie, mam navi i chcę dokupić system bluetooth do kasku,
    jeśli to ma jakieś znaczenie to kask caberg rhino a navi garmin zumo
    550
    dzięki

  • 2. Data: 2010-02-08 12:13:38
    Temat: Re: jaki bluetooth do navi garmina polecacie?
    Od: Glub <g...@g...com>

    jesz <m...@w...pl> wrote:
    > jak w temacie, mam navi i chcę dokupić system bluetooth do kasku,
    > jeśli to ma jakieś znaczenie to kask caberg rhino a navi garmin zumo
    > 550
    > dzięki

    Znajomi sobie chwalą Cardo.
    Musisz tylko sprawdzić czy będziesz go mógł zamontować.
    Słyszałem opinie ze do shuberthow c3 cardo nie bangla.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 3. Data: 2010-02-10 17:43:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Lut, 13:13, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Znajomi sobie chwalą Cardo.
    Owszem, daje rade. Dobra wytrzymalosc baterii i niezly odsluch.

    > Musisz tylko sprawdzić czy będziesz go mógł zamontować.
    > Słyszałem opinie ze do shuberthow c3 cardo nie bangla.
    Taaaa, do C2 niby tez nie pasuja a jakos Marlboro i ja uzywamy z
    powodzeniem. Polak potrafi :)

    pzdr, dr
    K12S/525, Fujara na wydaniu