  • 1. Data: 2011-06-20 21:04:28
    Temat: Platne A4
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Miedzy wrockiem a Opolem na dwoch zjazdach widzialem jakies prace
    budowlane - czyzby kasy stawiali ?

    Jak to w koncu ta Unia wyszlo - bedzie chciala procent od tych oplat
    czy nie ?

    J.

  • 2. Data: 2011-06-20 23:28:06
    Temat: Re: Platne A4
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-20 21:04, J.F. pisze:

    > Miedzy wrockiem a Opolem na dwoch zjazdach widzialem jakies prace
    > budowlane - czyzby kasy stawiali ?

    A nie urządzenia viatoll?

    Bo u mnie na obwodnicy też stawiają i wygląda na to że wymaga to dość
    głębokiego rozkopania wokoło drogi (swoją drogą jakiś kretynizm, to
    powinno być urządzenie wielkości góra pudełka po butach.

  • 3. Data: 2011-06-20 23:34:35
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > Bo u mnie na obwodnicy też stawiają i wygląda na to że wymaga to dość
    > głębokiego rozkopania wokoło drogi (swoją drogą jakiś kretynizm, to
    > powinno być urządzenie wielkości góra pudełka po butach.

    ciekawe kiedy zaczną im kraść te antenki z tych konstrukcji... IMO powinny
    być na srodku między pasami ruchu, a nie na boku...

    --
    -----
    Adam U.

  • 4. Data: 2011-06-20 23:46:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jun 2011 23:28:06 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    >A nie urządzenia viatoll?

    Na drugim stawiaja caly budynek, a na pierwszym jeszcze nie zwrocilem
    uwagi :-)

    >Bo u mnie na obwodnicy też stawiają i wygląda na to że wymaga to dość
    >głębokiego rozkopania wokoło drogi (swoją drogą jakiś kretynizm, to
    >powinno być urządzenie wielkości góra pudełka po butach.

    Ale umocowane na gorze, wiec konstrukcja musi byc, musi miec
    fundament, doprowadzony prad ..

    J.

  • 5. Data: 2011-06-20 23:55:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-20 23:46, J.F. pisze:

    > Na drugim stawiaja caly budynek, a na pierwszym jeszcze nie zwrocilem
    > uwagi :-)

    > Ale umocowane na gorze, wiec konstrukcja musi byc, musi miec
    > fundament, doprowadzony prad ..

    Ale system z zasady ma chyba sporą swobodę jeżeli chodzi o
    umiejscowienie terminali (zwłaszcza na autostradzie), więc można to
    montować na już istniejących słupach (np. znaki drogowe albo latarnie).

    A do zasilania urządzonka powinien wystarczyć panel słoneczny.

  • 6. Data: 2011-06-21 00:02:05
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-06-20 21:04, J.F. pisze:

    > Miedzy wrockiem a Opolem na dwoch zjazdach widzialem jakies prace
    > budowlane - czyzby kasy stawiali ?

    Już najwyższy czas, żeby ruszyć z poborem opłat od stycznia:

    http://www.gazetawroclawska.pl/fakty24/324475,wrocla
    w-jak-zaplacimy-za-przejazd-autostrada-a4,id,t.html

    Na zjazdach Krajków i Brzezimierz prace trwają już od kilku
    miesięcy i są tam zwężenia.

    T.

  • 7. Data: 2011-06-21 00:19:29
    Od: "JanekFranek" <J...@g...com>

> [...]
    > istniejących słupach (np. znaki drogowe albo latarnie).
    > A do zasilania urządzonka powinien wystarczyć panel słoneczny.
    A misia nie oglądał:
    "To jest viatoll na miarę naszych możliwości. My tym misiem otwieramy oczy
    niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz miś, przez nas zrobiony i to nie jest
    nasze ostatnie słowo
    Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach."

  • 8. Data: 2011-06-21 00:47:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-21 00:02, Tomasz Finke pisze:

    > Na zjazdach Krajków i Brzezimierz prace trwają już od kilku
    > miesięcy i są tam zwężenia.

    I ciągle nie ma możliwości "bezdotykowego" płacenia osobówką ...
    masakra jakaś. Wśród znajomych mam ludzi co z wro do
    katowic/krakowa jeżdżą 2 x dziennie ...

    Narzekałem na pobyt w USA, ale utwierdza mnie on, że jesteśmy
    sto lat za murzynami. Już nie pamiętam gdzie to było na trasie
    do Chorwacji - absolutnie osobne bramki do płacenia gotówką i
    osobne do kart z "rozjazdem" przed bramkami, a przed rozjazdem
    informacja o czasie oczekiwania na gotówkowych i karcianych. Do
    dziś się zastanawiam dlaczego gotówkowe były zakorkowane a
    karciane totalnie puste - cena była ta sama ... ktoś wyjaśni
    mnie to novum ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 9. Data: 2011-06-21 09:48:19
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Miedzy wrockiem a Opolem na dwoch zjazdach widzialem jakies prace
    > budowlane - czyzby kasy stawiali ?

    W Gliwicach tez stawiaja domki - zjazd Ostropa na Kedzierzyn i zjazd na
    Rybnik. Fundametny stoja, domki powoli beda rosly.
    Podobno mialo byc platne od lipca, ale nie zdaza bankowo.

    Tak czy tak - musze smignac do Wro jeszcze pare razy, poki darmocha jest, bo
    potem bedzie bida :)

    Radarro

  • 10. Data: 2011-06-21 11:20:22
    Od: LEPEK <n...@n...net>

> [...]
    > dlaczego gotówkowe były zakorkowane a karciane totalnie puste - cena
    > była ta sama ... ktoś wyjaśni mnie to novum ?

    Sam się zastanawiałem, czemu większość tam gotówką płaci, czego efektem
    była mniejsza kolejka dla mnie :)

    Z naszego podwórka - w zeszłym roku wystosowałem zapytanie do operatora
    naszej A1, czemuż to tak dziwacznie są oznakowane bramki do płatności
    kartami (oznaczenia małe, z daleka niewidoczne, a po podjechaniu do
    jednej z nich dowiedziałem się, że "cash" znaczy dokładnie "cash only").
    Wiesz co dostałem w odpowiedzi? Spodziewałem się braku takowej, albo
    standardowego sposzczenia na drzewo w stylu "stale pracujemy nad
    podniesieniem standardu usług i każda...". Ale nie - napisali, że to
    przecież logiczne, że w bramkach po lewej płaci się tylko gotówką, a w
    tych po prawej można też kartą, oznakowanie jest OK i niczego zmieniać z
    powodu jednego listu nie zamierzają... Kopara mi opadła.

    Pozdr,
    LPK