  • Data: 2012-11-10 00:28:10
    Temat: Płatność zbliżeniowa
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytania do Was co są bardziej w temacie
    - temat jest praktycznie po stronie hardware tak?
    - dużo fonów ma już zaimplementowaną? albo jakie są już modele?
    - wszyscy operatorzy już umożliwiają taką płatność? Bo widzę, że Orange
    reklamuje się na bilboardach jakoby umożliwia. A czy to w ogóle jest w
    gestii operatorów, czy wystarczy odpowiedni fon, software i umowa z bankiem
    - czy to prawda że jesteśmy prekursorami w UE? Ktoś mi tak mówi.

    Z 5 lat temu, coś o uszy obiło mi, że w Japonii już hulał system. To tak
    daleko jesteśmy? Tzn Polska czy zachodnia Europa.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M