  • 1. Data: 2023-12-19 10:21:16
    Temat: Play brak połączenia. SMS pojawia się dopiero po kilkudziesięciu miniutach
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Czy jakość tej sieci spada na tyle że nie można się do mnie dodzwonić?
    Przez np. godzinę i dopiero wtedy pojawia się SMS że ktoś próbował?

    Zasięg mam bardzo dobry, telefon sprawny a polączenie z pleja mają coraz
    więcej problemów. Tylko z Pleja.

    Pewnie przypadek ale jestem po umowie i się ociągam z przedłużeniem ;-)

  • 2. Data: 2023-12-20 02:58:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 gru 2023 o 10:21, _Master_ pisze:

    > Czy jakość tej sieci spada na tyle że nie można się do mnie dodzwonić?
    > Przez np. godzinę i dopiero wtedy pojawia się SMS że ktoś próbował?

    Play próbował. ;)

    13:43 informujący SMS -- za chwilę zadzwonimy...
    Chwila trwa dłuuuugo...
    15:23 informujący SMS -- za chwilę zadzwonimy...
    15:24 jest telefon z Play, jest prośba o mój Pesel :) i adres...

    -=-

    Ostateczny werdykt -- trzeba udać się do salonu i odebrać duplikat
    SIMki, po czym zadzwonić z duplikatu... Czyli nic nowego...

    -=-

    Z Play od ponad roku mam sporo trudności -- problemy są rozwiązywane
    na niby a konsultantki i konsultanci proszą o dobrą ocenę...

    - Play skierował prośbę o oddanie przenoszonego do Play numeru
    Orange (Nju) do Polkomtelu (Plusa) zamiast do Orange

    - bonus za przeniesienie nie uruchamiał się mimo wielokrotnego
    rozwiązywania problemu przez wiele dni i zapewnień, że ,,tym
    razem NA PEWNO bonus uruchomi się, choć trzeba zaczekać''...

    - kilka (chyba trzy albo cztery, w tym jedna matki) SIMek było
    uszkodzonych od samego początku

    - co najmniej jedna SIMka nie została poprawnie podpięta

    Chyba wchłonięcie Virgin stworzyło/spotęgowało problemy...
    Współpraca z Pocztą Polską też dała złe efekty.

    Miałem wiele numerów u różnych operatorów, ale problemy
    z uszkodzonymi SIMkami pamiętam tylko z kartami Fakt i Play.

    -=-

    Kiedyś Play miał rozsądną i bardzo dobrą obsługę; dawał za
    darmo nowe numery; zezwalał na nieaktywne numery; dawał
    bonusy za przenoszenie -- także wielokrotnie na ten sam
    numer, choć regulamin Play tego nie oferował; za darmo
    przywracał Wychodne, dorzucając przy okazji 5 pln...

    Od pewnego czasu jest tam coraz gorzej, także regulaminowo...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s