  • 1. Data: 2023-12-21 22:31:33
    Temat: wysylka mms-ow i ich odbior
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    odbieram mms-y bez problemu, ale bywa, ze mam problem z wysylka, tzn bywa,
    ze nie mam potwierdzenia odbioru. Ktos tam czegos u siebie nie zaklikal?

  • 2. Data: 2023-12-22 03:00:00
    Temat: Re: wysylka mms-ow i ich odbior
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-12-21 o 22:31, 1634Racine pisze:
    > odbieram mms-y bez problemu, ale bywa, ze mam problem z wysylka, tzn bywa,
    > ze nie mam potwierdzenia odbioru. Ktos tam czegos u siebie nie zaklikal?

    Wysyłając MMS-y ze smartfona w sieci Orange chyba nigdy nie miałem
    potwierdzenia dostarczenia do odbiorcy wysłanych przeze mnie wiadomości MMS.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 3. Data: 2023-12-22 05:34:48
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krystek w news:um2q59$f4v$1$krystek@news.chmurka.net
    > Wysyłając MMS-y ze smartfona w sieci Orange chyba nigdy nie miałem
    > potwierdzenia dostarczenia do odbiorcy wysłanych przeze mnie wiadomości
    > MMS.
    > K.

    dokladniej: wysylajac niektore mms-y nie pojawia sie u mnie haczyk przy nich
    *), ktory z kolei potwierdza, ze inne mms-y, do innych odbiorcow,
    docieraja.

    *)
    a od adresatow wiem, ze nie otrzymali.

  • 4. Data: 2023-12-22 19:45:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Dec 2023 22:31:33 +0100, 1634Racine wrote:
    > odbieram mms-y bez problemu, ale bywa, ze mam problem z wysylka, tzn bywa,
    > ze nie mam potwierdzenia odbioru. Ktos tam czegos u siebie nie zaklikal?

    A na pewno wysyłasz MMS?
    Bo google niedawno cos zrobiło, i Androidy preferują RCS.

    Możliwe też, ze ktoś nie skonfigurował sobie MMS prawidłowo, i nie
    odbiera ...

    J.

  • 5. Data: 2023-12-22 19:45:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Dec 2023 05:34:48 +0100, 1634Racine wrote:
> [...]
    >
    > dokladniej: wysylajac niektore mms-y nie pojawia sie u mnie haczyk przy nich
    > *), ktory z kolei potwierdza, ze inne mms-y, do innych odbiorcow,

    A ten haczyk nie jest przy RCS właśnie?

  • 6. Data: 2023-12-22 22:58:33
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F w news:lu8svx6u3dh9$.182f1w6ya39w1$.dlg@40tude.net
    > A na pewno wysyłasz MMS?

    tak (przykladowo tym) ->
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.p1
    .chompsms&hl=pl&gl=US)

    > Bo google niedawno cos zrobiło, i Androidy preferują RCS.

    no tak, trudno, aby rcs (transmisja danych) u kogos odebral moj sygnal gsm
    (mms).

  • 7. Data: 2023-12-25 18:51:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 21.12.2023 o 22:31, 1634Racine pisze:
    > odbieram mms-y bez problemu, ale bywa, ze mam problem z wysylka, tzn
    > bywa, ze nie mam potwierdzenia odbioru. Ktos tam czegos u siebie nie
    > zaklikal?

    Ktoś pewnie nie ma aktywnych mms-ów.

    --
    animka

  • 8. Data: 2023-12-25 18:52:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 22.12.2023 o 03:00, Krystek pisze:
    > Wysyłając MMS-y ze smartfona w sieci Orange chyba nigdy nie miałem
    > potwierdzenia dostarczenia do odbiorcy wysłanych przeze mnie wiadomości MMS.
    Natomiast ja mam krótki dżwięk, że odebrał

    --
    animka