  • 1. Data: 2009-10-19 12:48:28
    Temat: Play - strefa taniego internetu - pytanie
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Cytat ze strony Play:

    "Pakiety Play Online w telefonie mogą być wykorzystane w strefie taniego
    Internetu w sieci Play (czyli w strefie, w której Play świadczy usługi
    telekomunikacyjne w oparciu o własną sieć)."

    źródło cytatu:
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/paki
    ety_play_online_w_telefonie/index.html

    Czy będąc zalogowany( za pomocą modemu HSDPA ) do Play w technologii
    EDGE, będę w tej strefie?

    Zwykłym telefonem komórkowym można bez problemu się zalogować ( do Play,
    z Plusa nie ma potrzeby korzystać, ale też jest ) w miejscu gdzie będę
    chciał wykorzystać wspomniane pakiety, więc chyba jest to miejsce, gdzie
    Play świadczy usługi w oparciu o własną sieć?

    Będą te pakiety chodzić po EDGE czy muszę szukać UMTSa? ( No niby jest
    ten UMTS, ale taki kulawy, niestabilny, a EDGE jest pełny )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 2. Data: 2009-10-19 12:51:40
    Temat: Re: Play - strefa taniego internetu - pytanie
    Od: "eFTe" <f...@w...w.al.to.wp.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Będą te pakiety chodzić po EDGE czy muszę szukać UMTSa?

    Chodza po EDGE, byle bez roamingu Plusowego.

    pzdr
    eFTe

  • 3. Data: 2009-10-19 13:14:39
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    eFTe pisze:
    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Chodza po EDGE, byle bez roamingu Plusowego.

    Zablokuje sobie możliwość połączeń poza strefą i spokój;)
    A tak przy okazji: można w ogóle zalogować się do Plusa przez modem
    HSDPA? Na pożyczonym Option Icon 225 od razu wyrzuca "zarejestrowany w
    Play" i nie można tego nigdzie zmienić ( oprogramowanie oryginalne od
    Option ) Tak tylko z ciekawości pytam:)

  • 4. Data: 2009-10-20 00:16:24
    Od: "eFTe" <f...@w...w.al.to.wp.pl>

> [...]
    > nie można tego nigdzie zmienić ( oprogramowanie oryginalne od Option ) Tak

    Nie mam pojęcia, używam nokii 3210 classic jako modemu. Z salonu plusa, od
    nowosci bez locka.

    pzdr
    eFTe