  • 1. Data: 2009-10-18 19:34:32
    Temat: iPhone - kupiony w USA
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Mam możliwość kupna iPhone w USA. Jeżeli mam prawdziwe dane to 32 GB
    kosztuje 300 $ - ale nie o tym mowa.
    1. Czy zakupiony tam telefon nadaje się do użytkowania w Polsce (mam na
    myśli czy nie trzeba np. zmieniać softu)?
    2. Czy oprócz przejściówki do wtyczki do zasilania trzeba coś zmieniać
    (np. inna ładowarka)?
    3. Czy gwarancja obejmuje także w Polsce?
    4. Jakieś inne uwagi, które nie są mi wiadome - proszę o podzielenie się
    ze mną.

    Pozdrawiam
    Navy

  • 2. Data: 2009-10-18 19:52:49
    Temat: Re: iPhone - kupiony w USA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 21:34:32 +0200, Navy napisał(a):

    > Mam możliwość kupna iPhone w USA. Jeżeli mam prawdziwe dane to 32 GB
    > kosztuje 300 $ - ale nie o tym mowa.

    Plus kontrakt - jak w Polsce. Skończyło sie kupowanie w sklepie i
    podpisywanie kontraktu później

    > 1. Czy zakupiony tam telefon nadaje się do użytkowania w Polsce (mam na
    > myśli czy nie trzeba np. zmieniać softu)?

    trzeba go aktywować i odblokować - jailbreak

    > 2. Czy oprócz przejściówki do wtyczki do zasilania trzeba coś zmieniać
    > (np. inna ładowarka)?

    nie

    > 3. Czy gwarancja obejmuje także w Polsce?

    jaka gwarancja? uruchamiając go w sposób inny niż oficjalna aktywacja w
    AT&T automatycznie tracisz gwarancję.

    > 4. Jakieś inne uwagi, które nie są mi wiadome - proszę o podzielenie się
    > ze mną.

    Sprawdź dobrze ceny, czy on tyle kosztuje, czy tylko tak ci się wydaje. I w
    tej cenie można kupić sporo lepszych urządzeń.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-19 08:43:33
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

> [...]
    [...]
    > nie
    [...]
    Czyżby?
    Z tego co wiem napięcie zasilające w sieci w USA to 110V, u nas jest 230V.
    Sądzisz że oryginalna ładowarka się nie spali?

  • 4. Data: 2009-10-19 09:12:20
    Od: "Morek" <m...@b...net>

    "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> wrote in message
    > [...]
    > Czyżby?
    > Z tego co wiem napięcie zasilające w sieci w USA to 110V, u nas jest 230V.
    > Sądzisz że oryginalna ładowarka się nie spali?

    Nie siej zametu ! Wiekszosc telefonow sprzedawanych teraz w USA posiada w
    wyposazeniu zasilacze 110-230V i iPhon ma takowy rowniez....

  • 5. Data: 2009-10-19 09:26:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:43:33 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Czyżby?
    > Z tego co wiem napięcie zasilające w sieci w USA to 110V, u nas jest 230V.
    > Sądzisz że oryginalna ładowarka się nie spali?

    Nic nie sądzę.
    WIEM, że współczesne ładowarki impulsowe pracują przeważnie w zakresie
    80-270V

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-10-19 09:31:55
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Morek wrote:
    > Nie siej zametu ! Wiekszosc telefonow sprzedawanych teraz w USA posiada
    > w wyposazeniu zasilacze 110-230V i iPhon ma takowy rowniez....

    Nie ma tylko końcówki europejskiej (odłączanej). Ale sam zasilacz
    zadziała bez pudła.

    Jakub

  • 7. Data: 2009-10-19 09:33:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:31:55 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > Nie ma tylko końcówki europejskiej (odłączanej). Ale sam zasilacz
    > zadziała bez pudła.

    Ale pewnie końcówke można bez problemu kupić w Apple Polska za jedyne 249
    zł + VAT

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-10-19 09:36:53
    Od: "Morek" <m...@b...net>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Ale pewnie końcówke można bez problemu kupić w Apple Polska za jedyne 249
    > zł + VAT

    Nasadke na wtyczke mozna kupic za 2zl chocby na allegro !!! Cos jeszcze
    chcialbys dodac moze aby zniechecic?

  • 9. Data: 2009-10-19 09:44:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:36:53 +0200, Morek napisał(a):

    > Nasadke na wtyczke mozna kupic za 2zl chocby na allegro !!! Cos jeszcze
    > chcialbys dodac moze aby zniechecic?

    Nic, przecież żadne rozsądne argumenty i tak Cię nie zniechęcą, więc po co
    zaśmiecać grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-10-19 13:34:56
    Od: "Morek" <m...@b...net>

    > Nic, przecież żadne rozsądne argumenty i tak Cię nie zniechęcą, więc po co
    > zaśmiecać grupę?

    To podaj chociaz jeden rozsadny....
    Ja dam tez jeden iPhona 3D w USA bez simlocka mozna nabyc za okolo $300 (bez
    kontraktu ma sie rozumiec). To jest okolo 900zl....
    Dziala bez problemu w polskich sieciach. Zasilacz pracuje pod 230V....W
    Polsce takowy bez kontraktu ile 1,5x drozej, 2 x drozej..??? Masz jakis
    argument poza tym magicznym brakiem gwarancji za ktora przeciez warto
    zaplacic te marne 1000zl.....-;))))