  • 1. Data: 2009-10-18 19:27:59
    Temat: simlock w orange
    Od: Maciej Friedel <b...@w...pl>

    Witam

    Orientuje się ktoś jak teraz wygląda zdejmowanie simlocka przez
    operatora po wygaśnięciu umowy ?
    Zmieniam operatora z orange na innego - wprawdzie przedwcześnie no ale
    płace kare z tym związaną i nie marudzę
    Jednak żeby zdjąć simlocka chcą ode mnie 500 zł - to chyba lekka przesada!
    Jacyś operatorzy robią to za darmo ?

    maciek
    --
    Maciej Friedel
    maciej.friedel.tel

  • 2. Data: 2009-10-18 20:03:13
    Temat: Re: simlock w orange
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Friedel pisze:

> [...]
    > płace kare z tym związaną i nie marudzę
    > Jednak żeby zdjąć simlocka chcą ode mnie 500 zł - to chyba lekka przesada!

    Era nie zakłada smoka, a z wcześniej zakupionych sztuk zdejmuje gratis.
    Co do innych opów to pozostaje Ci dobry komis lub samodzielnie (jeśli można)
    Jaki telefon?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-10-18 20:11:31
    Od: Maciej Friedel <b...@w...pl>

    Flo pisze:

    > Era nie zakłada smoka, a z wcześniej zakupionych sztuk zdejmuje gratis.
    > Co do innych opów to pozostaje Ci dobry komis lub samodzielnie (jeśli
    > można)
    > Jaki telefon?

    iphone - na pewno taniej będzie u kogoś niż w salonie, z tym ze przy
    nowym firmware znów simlocka trzeba ściągać :)

    maciek

  • 4. Data: 2009-10-18 20:19:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Flo" napisał:

    > Era nie zakłada smoka, a z wcześniej zakupionych sztuk zdejmuje gratis.

    Przed czy po zakończeniu "okresu promocyjnego"?

    > Co do innych opów to pozostaje Ci dobry komis lub samodzielnie

    Bez żartów. W Play ściągają w każdej chwili bezpłatnie (o ile ktoś kupił
    leżak magazynowy z założoną łońskiego roku blokadą), w Plusie tuż po
    zakończeniu "okresu promocyjnego". A propos - czy zerwanie umowy i
    zapłacenie stosownej kary w Plusie upoważnia do wniosku o bezpłatne zdjęcie
    blokady?

    JoteR

  • 5. Data: 2009-10-18 20:22:37
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    JoteR pisze:

    > A propos - czy zerwanie umowy i zapłacenie stosownej kary w Plusie
    upoważnia do wniosku o bezpłatne
    > zdjęcie blokady?

    Nie wiem bo się tym nie zajmuję. Zapewne w BOK'u odpowiedzą.

  • 6. Data: 2009-10-19 08:53:40
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > zakończeniu "okresu promocyjnego". A propos - czy zerwanie umowy i
    > zapłacenie stosownej kary w Plusie upoważnia do wniosku o bezpłatne zdjęcie

    Era od stycznia sprzedaję wszystkie telefony bez simlocka. Jeśli ktoś kupił od
    tego czasu z simlockiem (były takie sztuki z magazynów) to zdejmują za darmo
    nawet 1 dnia po podpisaniu umowy

  • 7. Data: 2009-10-19 13:29:23
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Maciej Friedel pisze:

    > Orientuje się ktoś jak teraz wygląda zdejmowanie simlocka przez
    > operatora po wygaśnięciu umowy ?

    Zależy od operatora.

    > Zmieniam operatora z orange na innego - wprawdzie przedwcześnie no ale
    > płace kare z tym związaną i nie marudzę
    > Jednak żeby zdjąć simlocka chcą ode mnie 500 zł - to chyba lekka przesada!

    To dziwne. Może jakiś niedouczony konsultant/pracownik Cię tak
    poinformował? Ostatnio W Orange zmieniali cenniki i opłata za zdjęcie
    simlocka wynosi 77zł.

    Taryfa Jedna Idea:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3812/3904269
    .pdf

    Taryfa Twój Plan:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3812/3904301
    .pdf

    Taryfa Nowy Twój Plan, Plan na rozmowy:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3812/3904265
    .pdf

    Taryfa Orange Abonament:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3897/3991236
    .pdf

    Podobnie jest w taryfach Mix i w pre-paid.

    Nie wierzę, że masz jakąś jeszcze starszą taryfę. Nawet jeżeli, to
    możesz zrobić taki trik: zmień taryfę na nową (Orange Abonament) za 50zł
    i zdejmij simlocka według cennika nowej taryfy za 77zł, dopiero po tej
    operacji zakończ umowę. Za simlocka finalnie zapłacisz 77+50=122zł.

    Marek

  • 8. Data: 2009-10-19 14:50:16
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    MarekM pisze:

> [...]
    > i zdejmij simlocka według cennika nowej taryfy za 77zł, dopiero po tej
    > operacji zakończ umowę. Za simlocka finalnie zapłacisz 77+50=122zł.

    Zmiana na inną taryfę (z innej oferty) = aneks do umowy = podpisanie lojalki
    Zmiana abonamentu w ramach obecnej taryfy nie wymaga aneksu ale to mu
    nic nie da bo się porusza w obrębie swojej oferty.

  • 9. Data: 2009-10-19 15:24:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Flo pisze:

    > Zmiana na inną taryfę (z innej oferty) = aneks do umowy = podpisanie
    > lojalki

    Nieprawda. W Orange dla indywidualnych zawsze była możliwość migracji do
    nowych taryf, co prawda żadne bonusy się nie przenoszą, ale to i tak nie
    ma znaczenia w perspektywie zakończenia umowy:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3225/3302554
    .pdf
    Ba, da się nawet na ofertę promocyjną:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3968/4063645
    .pdf
    ale za kosmiczną stawkę 200zł.
    Takie operacje były możliwe już w taryfach Jedna Idea (w sensie:
    migracja z Optimy/Nowej Optimy), tak samo w Twój Plan i Nowy Twój Plan.

    W biznesowych też sie chyba da - ostatnio mój kuzyn robił taką migrację.

    Marek

  • 10. Data: 2009-10-19 18:05:24
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zmiana abonamentu w ramach obecnej taryfy nie wymaga aneksu ale to mu nic
    > nie da bo się porusza w obrębie swojej oferty.

    Żartujesz :), mam Jedną Ideę z rachunkiem (umowa na czas nieokreślony) i w
    każdej chwili mogę sobie zmienić na nową taryfę, jednak płacę za zmianę wg
    cennika obowiązującego w nowej taryfie - 50 PLN. Mam to na piśmie od Orange.
    Pozdr PWK