  • 1. Data: 2009-08-21 08:39:55
    Temat: Plus jedzie po sieci dilerskiej
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    http://biznes.onet.pl/polkomtelowi-grozi-utrata-dyst
    rybutorow-moga-byc-k,18574,1571557,1,prasa-detal

    No, zjazd do 4% to jest przegiecie, moze jeszcze im doplacac. Jak numer
    przejdzie to inni zrobia to samo i bedzie po temacie. Smiech, takie warunki
    proponowac.

  • 2. Data: 2009-08-21 09:22:51
    Temat: Re: Plus jedzie po sieci dilerskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No, zjazd do 4% to jest przegiecie, moze jeszcze im doplacac. Jak
    > numer przejdzie to inni zrobia to samo i bedzie po temacie.

    Znaczy sie co - mowicie ze da sie doladowac tylko przez internet
    lub "z telefonu z rachunkiem", czy jeszcze Blue Media sie obrazi i
    Plus zalozy wlasny kanal sprzedazy :-)

    Pieniadz nie zna granic, na allegro patrzac to jest pare zl o ktore
    mozna przyciac :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-08-21 09:59:01
    Od: michaça <t...@p...pl>

    mala siec, maly problem - dla mnie zadnen, ze dwa numery mam w ksiazce tego
    niszowego operatora z niedzialajacym systemem - wiecej mam juz nawet z playa
    (czytaj: moga w ogole zlikwidowac nawet zdrapki z kiosku skoro prawie nikt z
    tego nie korzysta)

    powiedz mi lepiej co bedzie po 15.IX jak nie bedzie juz doladowan z profitu w
    orange cenach ponizej 39zl za 50-ke? (niedawno doladowalem za 35,10 z profitu a
    stawki mam jak za 100 bo kiedys tak doladowalem i jechalem dalej na profitach
    niezmieniajacych stawek)

  • 4. Data: 2009-08-21 17:38:28
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Po co w ogóle im sieć dealerska. Pewnie za parę lat będzie można doładować
    > tylko przez internet i nikomu to nie będzie przeszkadzać.

    blue media to między innymi doładowania internetowe przez konta bankowe :P

  • 5. Data: 2009-08-21 17:39:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    looker <l...@l...pl> wrote:

    > No, zjazd do 4% to jest przegiecie, moze jeszcze im doplacac. Jak numer

    Po co w ogóle im sieć dealerska. Pewnie za parę lat będzie można doładować
    tylko przez internet i nikomu to nie będzie przeszkadzać.

    a.

  • 6. Data: 2009-08-21 19:07:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Aug 2009 17:39:47 +0000 (UTC), Wemif wrote:
    >Po co w ogóle im sieć dealerska. Pewnie za parę lat będzie można doładować
    >tylko przez internet i nikomu to nie będzie przeszkadzać.

    No, to czasem wygodnie ze mozna pojsc do kiosku i doladowac za
    gotowke.

    J.

  • 7. Data: 2009-08-21 19:40:38
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Po co w ogóle im sieć dealerska. Pewnie za parę lat będzie można doładować
    > tylko przez internet i nikomu to nie będzie przeszkadzać.

    Masz racje, ale siec to ludzie, duzo ludzi. Telekomy zarabiaja, a sieci rzna
    na max jak niewolnikow.Ale to temat i rozmowa dla 30-40 tys z tej branzy a
    nie dla zjadaczy chleba z tej grupy.

    No i te 30-40 tys to nie gornicy , opon nie beda palili. A powinni.