  • 1. Data: 2009-08-21 13:26:02
    Temat: Mapy Google a HotSpot
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    Gdy jestem w okolicy HotSpota mogę korzystać z Internetu bez
    połączenia przez GPSR. Może korzystać to dużo powiedziane
    w przypadku komórki, ale przynajmniej strony się otwierają.
    Gdy jednak zamiast jakiejś strony wybiorę Mapy Google, to
    łączenie samo zmienia się z HotSpota na GPRS.
    Dlaczego tak się dzieje?

  • 2. Data: 2009-08-21 13:30:07
    Temat: Re: Mapy Google a HotSpot
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zosia" <...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Gdy jednak zamiast jakiejś strony wybiorę Mapy Google, to
    > łączenie samo zmienia się z HotSpota na GPRS.

    Zapewne w programie jest ustawione, aby korzystał z gprs.

  • 3. Data: 2009-08-21 13:57:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:26:02 +0200, Zosia napisał(a):

> [...]
    > Gdy jednak zamiast jakiejś strony wybiorę Mapy Google, to
    > łączenie samo zmienia się z HotSpota na GPRS.

    Jakbyś łaskawie jeszcze podał typ telefonu, to byłoby to pytanie nie tylko
    do wróżek, jak powyższe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-08-21 16:42:35
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    > Jakbyś łaskawie jeszcze podał typ telefonu, to byłoby to pytanie nie tylko
    > do wróżek, jak powyższe.

    Nokia E51

  • 5. Data: 2009-08-21 18:58:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 18:42:35 +0200, Zosia napisał(a):

    > Nokia E51

    To w ustawieniach wyłącz domyślne połączenie i każ mu się za każdym razem
    pytać

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-08-21 19:12:42
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    > To w ustawieniach wyłącz domyślne połączenie i każ mu się za każdym razem
    > pytać

    Nie wiem jak to zrobić odkąd Orange pokierował ustawieniami.
    Ale nie wydaje mi się, żeby to pomogło, bo na początku każę jej przeglądać
    WLAN i wybieram Mapy Google i dopiero wtedy zmienia na GPRS. Zresztą
    słabo to widać, bo zasłania otwarta strona. Jednak po wyjściu z Mapy Google
    jest połączenie przez GPRS.

  • 7. Data: 2009-08-21 19:19:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 21:12:42 +0200, Zosia napisał(a):

    > Nie wiem jak to zrobić odkąd Orange pokierował ustawieniami.

    W E71:
    Internet-Opcje-Ustawienia-Ogólne-Punkt dostępu-Zawsze pytaj

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-08-22 06:47:02
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    > W E71:
    > Internet-Opcje-Ustawienia-Ogólne-Punkt dostępu-Zawsze pytaj

    Dzięki.

  • 9. Data: 2009-08-22 22:30:11
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Dzięki.

    i wgraj sobie garmina to nie będziesz placic :)

    http://tnij.org/zoosia

    jakk sie spodoba to po testach kup, bo przeciez pirata nie mozna uzywac ;)
    bo zaraz jeszcze mnie zbesztaja

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-08-23 09:28:51
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    > i wgraj sobie garmina to nie będziesz placic :)
    >
    > http://tnij.org/zoosia
    >
    > jakk sie spodoba to po testach kup, bo przeciez pirata nie mozna uzywac ;)
    > bo zaraz jeszcze mnie zbesztaja

    Bardzo dziękuję. Ściąganie kolejnych plików jest dosyć żmudne, bo jako
    Free User muszę odczekiwać 14 minut między ściągnięciami, ale przeżyję.

    Mapy Google wgrałam z nadzieją, że będę mogła uzyskiwać informacje
    na temat korków na drogach, ale okazuje się, że te informacje jeszcze
    w Polsce nie są dostępne.
    A jak to jest w przypadku Garmina? Jak wygląda łączenie z GPS?
    Dlaczego nie trzeba płacić ( z wyjątkiem zakupu samego programu
    oczywiście)?
    I jeszcze jedno - na podanej przez Ciebie stronie jest informacja o zamknięciu
    z powodu bałaganu. Mam nadzieję, że w samym opisie instalacji bałaganu
    nie ma i wystarczy wykonać kolejne punkty krok po kroku?