  • 1. Data: 2009-02-26 20:31:26
    Temat: Plus pobił Orange:) i dobrze!
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Orange sie wysiliło p oraz kolejny z oferami MultiPOP i Popzona w Popie.
    Każdy widzi że oszustwo, w Multipopie tylko 30 minut na miesiąc do sieci i
    na stacjonarne wymiennie na 600 smsów do Orange. a Popzona-tylko do
    użytkowników POPa 10groszy(dobre, czegos takiego jeszcze nie wymyślili
    nigdzie żeby do innych w tej samej sieci już było drożej) ale trzba
    zapłacić za to dobrodziejstwo 6zł na miesiąc. Hehe. Ale Ci Francuzi pazerni,
    lepiej by kryzys u siebie zaczęli zatykać a nie głupie oferty w polskim
    Orange wprowadzali.

  • 2. Data: 2009-02-27 10:18:42
    Temat: Re: Plus pobił Orange:) i dobrze!
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    XXX pisze:
    > Orange sie wysiliło p oraz kolejny z oferami MultiPOP i Popzona w Popie.
    > Każdy widzi że oszustwo, w Multipopie tylko 30 minut na miesiąc do sieci i
    > na stacjonarne wymiennie na 600 smsów do Orange.

    Dlaczego tylko 30 minut? Regulamin mówi, że możesz włączyć dowolną ilość
    pakietów, a nie tylko jeden na miesiąc - dokładnie tak jak POP Gadane.
    Moim zdaniem świetne rozwiązanie - zamiast włączać osobno pakiet minut i
    pakiet SMSów (za każdy płacąc), włączasz jeden pakiet. Mogliby uprościć
    ofertę i zakończyć promocje: "Pakiet MMS", "POPGadane" i "Grosz za SMS",
    bo MultiPOP zastępuje je wszystkie. Myślę, że to kwestia czasu (i krok w
    dobrą stronę). Co więcej, MutliPOP łączy się z promocją Ty i Trzy. Dla
    młodych osób, którym nie przeszkadza włączanie pakietów - nie taka zła
    oferta.

> [...]
    > nigdzie żeby do innych w tej samej sieci już było drożej) ale trzba
    > zapłacić za to dobrodziejstwo 6zł na miesiąc.

    POPzona to rzeczywiście bardziej "niszowa" usługa - dla osób, które mają
    kilka-kilkanaście znajomych w taryfie POP. Przyda się także do
    "wygadania" środków promocyjnych - co prawda opłata za pakiet idzie z
    konta głównego, ale już połączenia taryfikowane są z konta dodatkowego.
    Ale nie ma obowiązku korzystania.

    Zgadzam się natomiast ze stwierdzeniem z tematu: bardzo dobrze, że
    Polkomtel wyprzedził Centertela pod względem ilości kart SIM: to dla
    Centka porażka prestiżowa, więc będą musieli się postarać zdobyć więcej
    klientów lepszą ofertą.

    Marek