  • 1. Data: 2009-02-26 17:08:22
    Temat: myPhone 8810TV
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Co myślicie o tym telefonie?
    http://www.agito.pl/telefony-komorkowe/myphone-8810t
    v.783.340456.html?bid=Mailing_Agito_26.02.09&adver=a
    gito.pl&type=email

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-02-26 18:27:18
    Temat: Re: myPhone 8810TV
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Co myślicie o tym telefonie?
    > http://www.agito.pl/telefony-komorkowe/myphone-8810t
    v.783.340456.html?bid=Mailing_Agito_26.02.09&adver=a
    gito.pl&type=email

    Błeee, aparat tylko VGA, brak UMTS no i nie ma latarki...
    Poza tym drogi, bo jak co poniektórzy usilnie tu wmawiają - na (za
    przeproszeniem) Allegro takie telefony są po klikadziesiąt złotych.
    A co, rozpadł Ci się ten SE (czy Samsung - bo już się zgubiłem) z Orange?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-02-26 19:20:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > przeproszeniem) Allegro takie telefony są po klikadziesiąt złotych.
    > A co, rozpadł Ci się ten SE (czy Samsung - bo już się zgubiłem) z Orange?

    Tak się tylko pytałam, nie kupię tego telefonu. Jeszcze ok, dwóch lat
    umowa mnie wiąże z Orange.
    Ten mój SE 580i ma się dobrze. Kosztował mniej więcej tyle samo co ten w
    temacie, tylko, że ja miałam sporo punktów Profit i zapłaciłam za ten
    telefon coś ze 140 zł (dokładnie teraz nie pamietam). Porównywałam sobie
    te telefony i tak sobie myślę, że myPhone 8810TV jest o wiele, wiele
    lepszy od mojego.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-02-26 20:49:40
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    > Porównywałam sobie
    > te telefony i tak sobie myślę, że myPhone 8810TV jest o wiele, wiele
    > lepszy od mojego.

    Myślę, że byś się grubo zdziwił jak byś wziął go do ręki ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 5. Data: 2009-02-27 09:53:21
    Od: "hefal" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:go6vp7$qpj$1@mx1.internetia.pl...
    > Myślę, że byś się grubo zdziwił jak byś wziął go do ręki ;)

    * Zastanawia mnie czy mieliście te telefony czy po prostu
    wypowiadacie się "bo tak!". ;)
    Tak się skłąda, że widziałem jednego z myPhoneów w akcji - używany
    z dwiema kartami sim już jakiś czas sprawuje się świetnie.
    http://www.agito.pl/telefony-komorkowe/myphone-8830-
    tv.783.340459.html
    Ten dokłądnie.
    Czego nie ma w opisie - ma całkiem sprawny i sensowny dotykowy
    ekran. TV odbiera szokująco dobrze - niestety nie obraz
    nie zawsze jest płynny (zależnie od dynamiki programu) ale
    oglądać da się. Ma olbrzymią baterię - większą niż nokie, srokie
    itp - starcza na parę dni z dużą ilością rozmów. TV na parę godzin
    ciągłego grania.
    Za taką kasę nie skreślałbym tego telefonu. :)
    Sam jakbym miał - uznałbym ten telefon jako idealnego wyjazdowego
    kompana.

    ZDrawim.