  • 1. Data: 2009-02-26 20:38:36
    Temat: htc diamond
    Od: "Strielok" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
    jezeli nie to czy mozna dograc?

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2009-02-26 20:43:10
    Temat: Re: htc diamond
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:38:36 +0100, Strielok napisał(a):

    > Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
    > jezeli nie to czy mozna dograc?

    Nie. W ogóle nie posiada T9.
    T9 to słownik do telefonów z klawiaturą numeryczną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-02-26 20:46:52
    Od: "Strielok" <m...@w...pl>

    > Nie. W ogóle nie posiada T9.
    > T9 to słownik do telefonów z klawiaturą numeryczną.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    jak to nie?! posiada mam tel i jest t9 eng, ger, it, fr tylko nie ma pl

  • 4. Data: 2009-02-26 21:18:55
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > jak to nie?! posiada mam tel i jest t9 eng, ger, it, fr tylko nie ma pl

    Po co Ci T9 ?
    To jest jeden z największych wkur....czy w telefonie.
    Niby ma pomagać, ale w rzeczywistości tylko przeszkadza. Może miał sens w
    telefonach wyposażonych tylko i wyłącznie w klawiaturę numeryczną. Jednak w
    telefonach z klawiaturą alfanumeryczną pisze się o wiele wygodniej bez T9

  • 5. Data: 2009-02-27 06:23:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie. W ogóle nie posiada T9.
    > T9 to słownik do telefonów z klawiaturą numeryczną.

    I pewnie dlatego Samsung z serii Blackjack na WM posiada T9 :)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 6. Data: 2009-02-27 06:24:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > w telefonach wyposażonych tylko i wyłącznie w klawiaturę numeryczną.
    > Jednak w telefonach z klawiaturą alfanumeryczną pisze się o wiele

    rysikiem chyba :) To taka niedorobka HTC bo WM 6.1 na Samsungach posiada T9

  • 7. Data: 2009-02-27 07:46:44
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:38:36 +0100, Strielok napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
    > jezeli nie to czy mozna dograc?

    tak, posiada, przynajmniej w wersji Orange

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 8. Data: 2009-02-27 08:47:25
    Od: BOULI <w...@w...pl>

    Strielok pisze:
    > Witam
    >
    > Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
    > jezeli nie to czy mozna dograc?
    >
    > pozdrawiam
    > Maciek
    MDA IV compact z ery też ma T9

  • 9. Data: 2009-02-27 09:52:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:46:52 +0100, Strielok napisał(a):

    > jak to nie?! posiada mam tel i jest t9 eng, ger, it, fr tylko nie ma pl

    http://en.wikipedia.org/wiki/T9_(predictive_text)
    "T9's objective is to make it easier to type text messages. It allows words
    to be entered by a single keypress for each letter, as opposed to the
    multi-tap approach used in the older generation of mobile phones in which
    several letters are associated with each key, and selecting one letter
    often requires multiple keypresses"

    Jak widać, jeżeli jest klawiatura qwerty, nie ma mowy o T9. Owszem,
    niektóre konfguracje nazywaja tak słownik podpowiedzi wbudowany w system
    Windows Mobile, żeby 87% gospodyń z Gdańska które nie widzą różnicy miało
    łatwiej zrozumieć.
    Ale to jest po prostu inny słownik

  • 10. Data: 2009-02-27 13:46:29
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > rysikiem chyba :) To taka niedorobka HTC bo WM 6.1 na Samsungach posiada
    > T9

    Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam
    tego za wadę lecz za zaletę.