  • 1. Data: 2012-07-21 17:28:40
    Temat: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie spowoduje, ze
    nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

    Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
    trzymaja wymiarow napisanych na plytce).

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2012-07-21 17:34:42
    Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 17:28, Ivam pisze:
    > Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie

    tak

    > spowoduje, ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

    nie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-07-21 17:46:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
    > trzymaja wymiarow napisanych na plytce).

    utwardzane tak, ale wg mnie są za cienkie, zeby byly utwardzane
    powierchniowo, wiec ich twartość będzie równa w całym przekroju.

    No chyba, ze mnie ktoś poprawi.

    ps. a jakie kupić? Do mojego np. pasują oryginały od Forda.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 4. Data: 2012-07-21 17:49:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

  • 5. Data: 2012-07-21 18:03:16
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > tak

    :) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:

    FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej
    maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie
    pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie
    plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te
    0,05mm) czy olac i zostawic minimum?

  • 6. Data: 2012-07-21 23:15:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-21, Ivam <f...@p...fm> wrote:

> [...]
    > plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te

    Jest w normie? Jak jest to zostaw.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-07-21 23:17:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-21, Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
    > trzymaja wymiarow napisanych na plytce).

    Obojetne. Ja tam daje co maja, hot camsy albo te z Larssona. W tych i tych
    wymiar napisany na plytce mozna se w dupe wsadzic. +/- 0,05 to norma.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-07-22 08:46:34
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Jest w normie? Jak jest to zostaw.

    Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale
    luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na
    jesien kolesia zawolam i tyle.

  • 9. Data: 2012-07-22 10:37:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-22, Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale
    > luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na
    > jesien kolesia zawolam i tyle.

    Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
    na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-07-22 10:43:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-22 10:37, AZ pisze:

    > Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
    > na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

    Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2