  • 1. Data: 2012-07-19 16:20:17
    Temat: najnowszy kompyter motocyklowy
    Od: MorpheusJG <elektroinstal24h@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Z racji tego że jestem nowy nie wiem gdzie powinienem umieścić swój
    post. Dlatego też proszę admina o stosowne jego zamieszczenie.Chciałbym
    zrobić rozeznanie czy było by zainteresowanie na komputer do motocykla
    mojego pomysłu. Komputer miałby pokazywać wszystkie parametry z jazdy oraz
    dodatkowo pokazywałby na wyświetlaczu sylwetkę motocyklisty przechylającą
    się wraz z prawdziwym motocyklem pokonującym zakręt. Można by po
    zakończonej jeździe lub w czasie jazdy odczytać jaki uzyskaliśmy max
    przechył w stopniach oraz wszystkie inne parametry jazdy. Oczywiście
    będzie wyświetlacz biegów bo z doświadczenia wiem ze się to przydaje.
    Czekam na wszelkie sugestie oraz opinie.

    Pozdrawiam wszystkich Tomasz

  • 2. Data: 2012-07-19 17:04:42
    Temat: Re: najnowszy kompyter motocyklowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 16:20, MorpheusJG pisze:
> [...]
    > parametry jazdy. Oczywiście będzie wyświetlacz biegów bo z
    > doświadczenia wiem ze się to przydaje. Czekam na wszelkie sugestie oraz

    Tomaszu, ja bym sugerował zaprzestać poszukiwania dziury w całym i
    zastosować rozwiązania, jakie stosujesz odbywając stosunki seksualne.
    Czyli oprócz tego, o czym wspomniałeś, zamontować stację meteo, bo wiesz
    - temperatura, ciśnienie, wilgotność - to wszystko jest ze sobą ściśle
    powiązane i niezwykle istotne...

    --
    A wyście chcieli zablokować posty z Sikacza... xP
    Chyba, że to bardzo dobra prowokacja, ale nawet jeśli, to i tak się

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 3. Data: 2012-07-19 17:36:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-19 16:20, MorpheusJG pisze:
    (...)

> [...]
    > parametry jazdy. Oczywiście będzie wyświetlacz biegów bo z
    > doświadczenia wiem ze się to przydaje. Czekam na wszelkie sugestie oraz

    Pytanie: jak miałby mierzyć przechył? Akcelerometr nic nie pokaże.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-07-19 18:15:41
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-07-19 16:20, MorpheusJG pisze:
    >
    > Pytanie: jak miałby mierzyć przechył? Akcelerometr nic nie pokaże.

    tia.. latwiej zajmowac sie oszczedzaniem 70W
    http://www.sklep.tcserwis.pl/index.php?p231,czujnik-
    tilt-sensor

    erg

  • 5. Data: 2012-07-19 18:45:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-19 18:15, erg pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tia.. latwiej zajmowac sie oszczedzaniem 70W
    > http://www.sklep.tcserwis.pl/index.php?p231,czujnik-
    tilt-sensor

    Widzę, że muszę wytłumaczyć kilka podstaw.
    W jakim kierunku działa wypadkowa siła na motocyklistę w zakręcie?
    Prostopadle do siodła.
    Skoro na motocyklistę, to i na miernik przeciążenia. Skoro tak, to
    miernik pokaże przechył ZERO.

    Poniał?

    To teraz ponawiam pytanie do autora pomysłu: jak pomierzysz przechył?

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-07-19 18:55:57
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 18:45:16 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    [...]
    > To teraz ponawiam pytanie do autora pomysłu: jak pomierzysz przechył?

    Żyroskopem? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 7. Data: 2012-07-19 19:07:48
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Thursday, 19 July 2012 17:55:57 UTC+1, Leszek Karlik wrote:

    > Żyroskopem? :-)

    Choćby takim:
    http://www.st.com/internet/analog/product/250373.jsp

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 8. Data: 2012-07-19 20:28:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Poniał?
    >
    > To teraz ponawiam pytanie do autora pomysłu: jak pomierzysz przechył?

    w samolocie, który wykonuje przechył i skręca ... nie działa siła osi
    poziomej samolotu?
    No to w jaki sposób żyroskop pokazuje pilotom rzeczywisty przechył
    samolotu?!

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 9. Data: 2012-07-19 20:37:11
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 19 Jul 2012 20:28:19 +0200 "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    napisał:

    >w samolocie, który wykonuje przechył i skręca ... nie działa siła osi
    >poziomej samolotu?
    >No to w jaki sposób żyroskop pokazuje pilotom rzeczywisty przechył
    >samolotu?!

    Ano właśnie - sztuczny horyzont czy wskaźnik zakrętu się wychyla, a
    kulka (pod warunkiem prawidłowego operowania sterem kierunku) zostaje
    w środku.

  • 10. Data: 2012-07-19 20:40:49
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 20:28:19 +0200, Kuba (aka cita) <y...@w...pl>
    wrote:

    [...]
    > w samolocie, który wykonuje przechył i skręca ... nie działa siła osi
    > poziomej samolotu?
    > No to w jaki sposób żyroskop pokazuje pilotom rzeczywisty przechył
    > samolotu?!

    Bo żyroskop to co innego niż czujnik przeciążeń. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650