  • 1. Data: 2012-07-21 19:24:11
    Temat: yzf r125 tuning
    Od: pawelllleek1 <pawelllleek@_NOSPAM_prokonto.pl>

    >Cześć wszystkim !
    >

    >jeżdżę (yamahą yzf r125)
    >Kupiłem niedawno sobie yamahe yzf r125 chciał bym wiedzieć czy da się ją
    jakoś >zmodyfikować. odblokowana zmieniony cały układ wydechowy na scorpiona.

    >czy się ją jakoś ustawia w komputerze żeby coś wykrzesać z niej? Czy jakiś
    tuning.

    nie chce czytać komentarzy że z 2t i tak nie mam szans i że to jest nie
    opłacalna zabawa. wiec czekam na odpowiedzi doświadczonych motocyklistów.

    pawel (yzf r125)
    Biała

  • 2. Data: 2012-07-21 19:37:22
    Temat: Re: yzf r125 tuning
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 19:24, pawelllleek1 pisze:

> [...]
    >>

    > nie chce czytać komentarzy że z 2t i tak nie mam szans i że to jest nie
    > opłacalna zabawa. wiec czekam na odpowiedzi doświadczonych motocyklistów.

    Zamontuj instalację wtrysku podtlenku azotu, następnie przy manetce
    przełącznik 'lotniczy' dźwigniowy i na prostych będziesz asem asfaltów.
    A, no i nie zapomnij o naklejkach "NOS" - każda daje dodatkowe 3 KM.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 3. Data: 2012-07-21 19:58:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 19:24, pawelllleek1 pisze:

    > nie chce czytać komentarzy że z 2t i tak nie mam szans i że to jest nie
    > opłacalna zabawa. wiec czekam na odpowiedzi doświadczonych motocyklistów.

    Z singla 4T wiele wiecej nie wykrecisz. I to JEST nieoplacalna zabawa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-07-21 20:03:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 19:58, Kuczu pisze:

    > Z singla 4T wiele wiecej nie wykrecisz. I to JEST nieoplacalna zabawa.

    Ale jesli Twoja mama daje Ci spore kieszonkowe to zawsze mozesz zajrzec
    tutaj:

    http://moto125.pl/c/203/tuning-mechaniczny-yamaha-yz
    f-r-125-yamaha.html

  • 5. Data: 2012-07-21 22:21:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 20:03, Kuczu pisze:
    > Z singla 4T wiele wiecej nie wykrecisz. I to JEST nieoplacalna zabawa.
    >
    > Ale jesli Twoja mama daje Ci spore kieszonkowe to zawsze mozesz zajrzec
> [...]

    Kupić to wszystko, zapłacić kartą mastercard, zamontować, przejechać
    się, zasmucić, że coś jest nie tak i wkrótce nadaremno szukać mechanika,
    który by to wszystko potrafił ze sobą zestroić - bezcenne. :>

    Znam przypadek gościa (poważnego, choć niezbyt bystrego), który chciał
    podkręcić Aprilię RS 50. No i się zaczęło, bo zaczął od cylindra i
    wydechu, które przy fabrycznym gaźniku nie wydalały, więc po każdej
    wypłacie dokupował odpowiedni element, aż motorower zaczął palić jak
    sowiecki czołg, gość się wkurzył i go sprzedał, tracąc dużo czasu i
    pieniędzy oczywiście. :)

    --
    ? $heikh el $hah