  • 1. Data: 2011-05-24 18:13:23
    Temat: Po co komu wystrzelona poduszka?
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    http://allegro.pl/wystrzelona-poduszka-pow-air-bag-a
    udi-a4-s4-rs4-i1632192438.html

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2011-05-24 18:48:32
    Temat: Re: Po co komu wystrzelona poduszka?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 18:13, news-gazeta pisze:
    > http://allegro.pl/wystrzelona-poduszka-pow-air-bag-a
    udi-a4-s4-rs4-i1632192438.html

    > Pozdrawiam - Darek.

    składasz , zaklejasz , napełniasz gazem i działa jak bezwypadkowa

    ;)

  • 3. Data: 2011-05-24 19:04:16
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news-gazeta" napisał
    > http://allegro.pl/wystrzelona-poduszka-pow-air-bag-a
    udi-a4-s4-rs4-i1632192438.html
    jak w swoim nie masz (np.mimo że bezwypadkowy to dziwnym trafem strzeliła u
    dziadka w niemczech) to do rozliczenia szkody po dzwonie będzie jak znalazł

  • 4. Data: 2011-05-24 19:12:01
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 24-05-2011 o 18:13:23 news-gazeta <n...@n...pl> napisał(a):

    > http://allegro.pl/wystrzelona-poduszka-pow-air-bag-a
    udi-a4-s4-rs4-i1632192438.html

    Do wyłudzenia większego odszkodowania.

  • 5. Data: 2011-05-24 19:45:37
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-24 18:13, news-gazeta pisze:
    > http://allegro.pl/wystrzelona-poduszka-pow-air-bag-a
    udi-a4-s4-rs4-i1632192438.html

    Jakby komus sie spac za kierownica zachcialo, to nadmuchuje i tnie komara ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-05-24 19:45:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomek

    > jak w swoim nie masz (np.mimo że bezwypadkowy to dziwnym trafem
    > strzeliła u dziadka w niemczech) to do rozliczenia szkody po dzwonie
    > będzie jak znalazł

    Sprawną też przecież "można" na chwilę wymontować.

  • 7. Data: 2011-05-24 21:13:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *venioo* napisał(-a):

    > Jakby komus sie spac za kierownica zachcialo, to nadmuchuje i tnie
    > komara ;)

    taaaa, a drzemke ucina u stolarza ;)
    http://agula919.wrzuta.pl/audio/aorsx7vimVr/dedektyw
    _inwektyw_-_drzemka

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-05-24 21:49:11
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 19:45, to pisze:

    > Sprawną też przecież "można" na chwilę wymontować.

    Nie dostaniesz odszkodowania za wymontowaną poduszkę, gdybyś choć
    odrobinę był kumaty, byś to wiedział.

  • 9. Data: 2011-05-24 23:37:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie dostaniesz odszkodowania za wymontowaną poduszkę, gdybyś choć odrobinę
    > był kumaty, byś to wiedział.

    ty udajesz czy tak na serio?
    wymontowujesz poduszke *całą*, wkładasz wystrzeloną i dajesz rzeczoznawcy do
    obejrzenia. to prosty sposob na wyludzenie....

    dlatego na zgloszeniu szkody podpisuja poduszke numerem szkody (moja
    podpisal rzeczoznawca i ofocil).

  • 10. Data: 2011-05-25 20:14:10
    Od: Sklavin <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 18:13:23 +0200, news-gazeta napisał(a):

    > http://allegro.pl/wystrzelona-poduszka-pow-air-bag-a
    udi-a4-s4-rs4-i1632192438.html

    > Pozdrawiam - Darek.

    Jakbym był mendantem stołecznym to był powołał, komórkę do sledzenia takich
    transakcji. Wdzięczność TU oraz pozytywny rozdźwięk społeczny gwarantowany.
    Może ktoś im wyśle maila z pomysłem :-)