  • 1. Data: 2011-05-24 15:29:23
    Temat: film polski
    Od: "techikum" <p...@w...pl>

    Witam,
    Pamieta ktos STARY film (chyba polski) o dwóch ciezarowkach, ktore jechaly z
    takim samym duzym ladunkiem, jedna np.z polnocy na poludnie a druga na
    odwrót i spotkaly sie przed wiaduktem, pod ktorym nie mogly przejachac.
    Ukazywal on absurdy tamtych czasow. Zna ktoś tytuł tego filmu?
    pzdr

  • 2. Data: 2011-05-24 15:35:53
    Temat: Re: film polski
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-24 15:29, techikum pisze:
    > Zna ktoś tytuł tego filmu?

    "Koń by się uśmiał"
    http://www.filmweb.pl/film/Ko%C5%84+by+si%C4%99+u%C5
    %9Bmia%C5%82-1975-137648

    P.

  • 3. Data: 2011-05-24 15:43:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "techikum" <p...@w...pl> napisał w
> [...]
    > na poludnie a druga na odwrót i spotkaly sie przed wiaduktem, pod
    > ktorym nie mogly przejachac. Ukazywal on absurdy tamtych czasow.

    nie polecam, bo wcale nie taki smieszny w calosci.

    I wcale nie tamtych czasow, bo dzis mamy to samo, tylko nie nazywa
    sie to absurd, ale przedsiebiorczosc i wolny rynek, a wiadukty
    atakowane sa czesto :-)

    Poza tym film kompletnie nie wyjasnial skad dokad i po co wioza -
    moze do remontu np, moze pierwszy byl niesprawny ..

    J.

  • 4. Data: 2011-05-24 15:47:51
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-24 15:29, techikum pisze:
    > Ukazywal on absurdy tamtych czasow. Zna ktoś tytuł tego filmu?

    http://www.filmweb.pl/film/Co+to+konia+obchodzi-1987
    -4620

    Wiedziałem, że coś z koniem :-)
    P.

  • 5. Data: 2011-05-24 16:53:39
    Od: "techikum" <p...@w...pl>

    > http://www.filmweb.pl/film/Co+to+konia+obchodzi-1987
    -4620

    > Wiedziałem, że coś z koniem :-)
    > P.

    dzieki wielkie!!!!
    szukalem tego filmu dwa dni, nikt ze znajomych go nie ogladal i nawet o nim
    nie słyszał...Już mi sie wydawało, żego nie oglądałem, tylko mi się kiedyś
    przyśniła ta sytuacja z filmu;)
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-05-24 20:01:10
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Poza tym film kompletnie nie wyjasnial skad dokad i po co wioza - moze do
    > remontu np, moze pierwszy byl niesprawny ..

    Az nie do wiary ze mozna do tego stopnia nie zrozumiec filmu :/
    Nie wszystko jest tak proste jak reklamy Mango i Onet...

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2011-05-24 20:13:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-24 16:53, techikum pisze:

> [...]
    > szukalem tego filmu dwa dni, nikt ze znajomych go nie ogladal i nawet o
    > nim nie słyszał...Już mi sie wydawało, żego nie oglądałem, tylko mi się

    Tradycja tez Ci sie przysnila?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2011-05-24 23:40:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-24 15:47, Pan Piskorz pisze:

    > http://www.filmweb.pl/film/Co+to+konia+obchodzi-1987
    -4620

    > Wiedziałem, że coś z koniem :-)
    > P.

    Jak wielki to przypadek, ze akurat dokladnie dzis o 19:13:27 ktos dodal
    ten film na strone z torrentami, z ktorej korzystam? :D

  • 9. Data: 2011-05-24 23:51:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    -4620

    Tam się mijały dwie Tatry z dwoma transformatorami.

    Dzisiaj nieraz na 7-ce spotykam dwie ciężarówki np. ze styropianem.
    Jedna jedzie z północy na południe, a druga z południa na północ ...

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2011-05-25 00:42:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-24 23:40, neoniusz pisze:

    > Jak wielki to przypadek, ze akurat dokladnie dzis o 19:13:27
    > ktos dodal ten film na strone z torrentami, z ktorej korzystam? :D

    To nie ja, choć mam :)
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...