    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: PoRD - watpliwosci
    Date: Sun, 22 May 2011 21:36:36 +0200

    Witka,

    Znajoma zdaje jutro egzamin na PJ i zadala mi kilka praktycznych pytan
    na temat zasad poruszania sie po drodze. Okazalo sie, ze mimo
    posiadania wielu lat PJ (tak ze 30?) nie potrafie na nie odpowiedziec z
    100% pewnoscia. I mam wrazenie, ze teoria lekko mija sie z praktyka na
    codzien spotykana na drogach.
    Pytanie jest takie: skrecam w lewo z drogi dwupasmowej, gdzie tylko lewy
    pas jest dla skrecajacych w lewo. Wjezdzam w drogę na ktorej sa dwa pasy
    w jednym kierunku. Wykonujac manewr skretu mam wybrac jako docelowy pas
    lewy czy prawy?.
    MOja praktyka jest taka, ze wybieram ten najbliuzszy mi (czyli lewy).
    Ale cos mi swita, ze teoria jest inna. Ma ktos 100% pewnosc jak nalezy
    sie zachowac aby byc zgodnym z przepisami ?

    --
    pozdr
    Wojtek