    From: "Maveric" <n...@a...ble.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora
    Date: Sun, 22 Feb 2009 20:05:33 +0100

    Mam DVD. Chciałbym je podpiąć do tradycyjnego monitora w którym jest tylko
    wejście na tradycyjny kabel monitorowy i kartę PixelView GeForce 5200. W
    karcie są następujące we/wyjścia:
    - monitorowe (a la LPT)
    - TV/OUT (okrągłe, czteropinowe)
    - jakieś takie dziwne, szerokie na ok 1,5-2 cm. Na kwadratowe bolce (nie
    wiem co to jest)
    Do tego w DVD mam:
    - Component Video (???)
    - wyjście SCART
    - wyjście video CHINCH
    - wyjście S-Video (???)

    Można coś pokombinować, żeby podłączyć takie DVD do monitora? Nurtuje mnie
    to podłuzne "coś" na karcie. Poza tym może można zrobić jakiś rozdzielacz
    dla trdycyjnego wyjśia monitorowego, tak, żeby sygnał lecial raz z
    komputera, a raz bezpośrednio z DVD (np: po chinchuu, albo po SCART). Jest
    taka opcja? Macie jakieś pomysły?

    Pozdrawiam, M.