  • 1. Data: 2009-02-22 19:05:33
    Temat: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Mam DVD. Chciałbym je podpiąć do tradycyjnego monitora w którym jest tylko
    wejście na tradycyjny kabel monitorowy i kartę PixelView GeForce 5200. W
    karcie są następujące we/wyjścia:
    - monitorowe (a la LPT)
    - TV/OUT (okrągłe, czteropinowe)
    - jakieś takie dziwne, szerokie na ok 1,5-2 cm. Na kwadratowe bolce (nie
    wiem co to jest)
    Do tego w DVD mam:
    - Component Video (???)
    - wyjście SCART
    - wyjście video CHINCH
    - wyjście S-Video (???)

    Można coś pokombinować, żeby podłączyć takie DVD do monitora? Nurtuje mnie
    to podłuzne "coś" na karcie. Poza tym może można zrobić jakiś rozdzielacz
    dla trdycyjnego wyjśia monitorowego, tak, żeby sygnał lecial raz z
    komputera, a raz bezpośrednio z DVD (np: po chinchuu, albo po SCART). Jest
    taka opcja? Macie jakieś pomysły?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-02-23 14:20:26
    Temat: Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora
    Od: viktorius <t...@i...pl>

    Maveric pisze:

> [...]
    > dla trdycyjnego wyjśia monitorowego, tak, żeby sygnał lecial raz z
    > komputera, a raz bezpośrednio z DVD (np: po chinchuu, albo po SCART). Jest

    Najtaniej to kupić kartę TV do kompa i użyć jej wejścia Video do
    puszczenia sygnału na monitor w np. Dscalerze
    Minus to konieczność posiadania kompa online.

    Druga opcja:
    http://www.allegro.pl/item555247217_super_konwerter_
    vga_dvd_ps2_video_na_monitorze_hit.html

    Może taniej sie da, poszukaj :)

    --
    viktorius

  • 3. Data: 2009-02-23 19:42:14
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Maveric wrote:
    > - monitorowe (a la LPT)

    Czyli D-Sub.

    > - TV/OUT (okrągłe, czteropinowe)

    Czyli s-video i composite w jednym.

    > - jakieś takie dziwne, szerokie na ok 1,5-2 cm. Na kwadratowe bolce (nie
    > wiem co to jest)

    DVI. Cyfrowe wyjscie.

    > Można coś pokombinować, żeby podłączyć takie DVD do monitora?

    Najtaniej - za pomoca tego:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10530 (zaleta jest przelacznik
    component/vga). Warunek - DVD musi wypuszczac po zlaczu component sygnal
    progressive scan. Jesli potrafi wypuszczac jedynie sygnal z przeplotem,
    potrzebujesz tego:
    Wiele zalezy od tego, co to za DVD. Moze lepiej bedzie kupic jakis tani
    odtwarzacz z wyjsciem VGA.

    k,

  • 4. Data: 2009-02-23 20:26:50
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Wyybrałem wariant z kartą TV. Tanie jak barszcz, a przy okazji w komputerze
    telewizja i radio :)))

    Pozdro, M.

    Użytkownik "viktorius" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:gnuago$16q$1@news.interia.pl...

  • 5. Data: 2009-02-23 22:54:09
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Maveric wrote:
    > Wyybrałem wariant z kartą TV. Tanie jak barszcz, a przy okazji w
    > komputerze telewizja i radio :)))

    Tylko czy jest sens podlaczac do pracujacego PC zewnetrzny, stacjonarny
    odtwarzacz DVD tylko po to, by zobaczyc obraz z niego (w kiepskiej
    jakosci) na monitorze? Lepiej wstawic do komputera zwykly czytnik DVD.
    Jakosc obrazu bedzie o niebo lepsza (wygoda rowniez).

    k,

  • 6. Data: 2009-02-24 09:43:05
    Od: viktorius <t...@i...pl>

    KILu pisze:

> [...]
    > jakosci) na monitorze? Lepiej wstawic do komputera zwykly czytnik DVD.
    > Jakosc obrazu bedzie o niebo lepsza (wygoda rowniez).

    Obecnie chyba w każdym komputerze jest DVD, problemem jest program do
    odtwarzania, a w szczególności zdalne sterowanie odtwarzaniem filmu.
    Mysz bezprzewodowa nie rozwiązuje sprawy :(

    Konieczność posiadania kompa online jest problemem, ale nie aż tak
    wielką przeszkodą (po prostu musi być cichy). Gdy jeszcze miałem kartę
    TV w kompie, to puszczałem przez nią sygnał z C64 i Atari 2600 na
    monitor. Są emulatory, ale jednak to nie to samo :P

    --
    viktorius

  • 7. Data: 2009-02-24 10:11:56
    Od: lukas <l...@g...pl>

    viktorius pisze:

> [...]
    > TV w kompie, to puszczałem przez nią sygnał z C64 i Atari 2600 na
    > monitor. Są emulatory, ale jednak to nie to samo :P

    A nie lepiej pilota ko kompa??

    pawell

  • 8. Data: 2009-02-24 10:45:47
    Od: viktorius <t...@i...pl>

    lukas pisze:

    > A nie lepiej pilota ko kompa??

    Tak, ale koszty rosną, a pozostają sprawy kompatybilności pilota z
    programem do odtwarzania.
    Razem z pilotem, czytnikiem DVD, kartą TV można zrobić z kompa domowe
    Media Center, ale Maveric stacjonarne DVD z pilotem już ma, więc po co
    powielać?
    On chce tylko przelotkę sygnału, dostał dwie opcje: sprzętową za 170 i
    programową za pomocą kompa z dołożoną kartą TV. Wybrał drugie, przy
    okazji ciesząc się, że będzie mieć w kompie Tv i radio, wiec ma więcej,
    niż oczekiwał :)

    --
    viktorius

  • 9. Data: 2009-02-24 14:04:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    viktorius pisze:

> [...]
    > programową za pomocą kompa z dołożoną kartą TV. Wybrał drugie, przy
    > okazji ciesząc się, że będzie mieć w kompie Tv i radio, wiec ma więcej,

    no tak, tylko karta tv to kilkadziesiąt zł, a pilot ok 20.
    ja mam mediona za 20 zł z oprogramowaniem dopasowującym każdy klawisz

    pawell

  • 10. Data: 2009-02-24 14:49:08
    Od: viktorius <t...@i...pl>

    pawell32 pisze:

    > no tak, tylko karta tv to kilkadziesiąt zł, a pilot ok 20.
    > ja mam mediona za 20 zł z oprogramowaniem dopasowującym każdy klawisz

    Temat pilotów do PC przerabiałem dawno, dedykowane do PC były tylko z
    kartami TV, kosztowały takie zestawy majątek. Miałem odbiornik IrDA na
    COMie, pilot od zwykłego TV. Tak różowo nie było, konfiguracja Girdera
    wtedy była dość trudna. :(

    --
    viktorius