  • 1. Data: 2009-07-22 17:28:35
    Temat: Podzial sygnalu naziemnej TV
    Od: "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO>

    Hej,

    Wiem ze temat byl walkowany milion razy ale niestety nigdzie nie
    znalazlem konkretnej odpowiedzi.
    Domek na wsi, za oknem zwykla antena szerokopasmowa ze wzmacniaczem.
    Sygnal z tej anteny chce rodzielic na 4 gniazka w 4 roznych pokojach.
    Instalacja zbudowana jest tak ze wszystkie kable schodza sie w jednym
    miejscu.
    Od razu dodam, ze sygnal z anteny jest wystaraczajacy przy pracy z jednym
    TV, wszystkie kanaly sa czyste, bez szumow, zaklucen itp ...
    Interesuje mnie tylko odbior naziemnej TV.
    Czy istanieje jakies urzadzenie (wzmacniacz z od(roz)galeznikiem, ktory
    podzieli mi sygnal z anteny na 4 gniazdka ?
    Nie mam mozliwosci pomiarow sily sygnalu, itp. Dlugosci poszczegolnych
    kabli sa rozne ale najdluzszy nie przekracza 20 metrow. Kabel jest
    podwojnie ekranowany (oplot + folia aluminiowa)

    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdr
    Karol

  • 2. Data: 2009-07-22 18:06:48
    Temat: Re: Podzial sygnalu naziemnej TV
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO> napisał w
    wiadomości news:h47i89$b3l$1@news.onet.pl...
    > Czy istanieje jakies urzadzenie (wzmacniacz z od(roz)galeznikiem, ktory
    > podzieli mi sygnal z anteny na 4 gniazdka ?

    Tu http://www.dipol.com.pl/ masz podane jak to zrobić i jakim sprzętem.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 3. Data: 2009-07-22 18:26:29
    Od: "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO>

    > Tu http://www.dipol.com.pl/ masz podane jak to zrobić i jakim sprzętem.
    > Wojtek

    A czy taki wzmacniacz zalatwi sprawe ?
    http://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_antenowy_wewnetrz
    ny_aws-1036_silverline_1-wejscie_4_wyjscia_regulowan
    e__B11587.htm

    K.

  • 4. Data: 2009-07-22 19:04:28
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO> napisał w
    wiadomości news:h47lkl$jun$1@news.onet.pl...

    > A czy taki wzmacniacz zalatwi sprawe ?
    > http://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_antenowy_wewnetrz
    ny_aws-1036_silverline_1-wejscie_4_wyjscia_regulowan
    e__B11587.htm

    Istnieje taka możliwość :) Wszystko zależy od siły sygnału. Wzmacniacz ten
    należy montować jak najbliżej anteny, z anteny należy usunąć wzmacniacz i
    dać symetryzator. Tak bym zrobił u siebie, ciężko w tych sprawach doradzać
    na odległość.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 5. Data: 2009-07-24 16:32:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > kabli sa rozne ale najdluzszy nie przekracza 20 metrow. Kabel jest
    > podwojnie ekranowany (oplot + folia aluminiowa)

    Jaka jest odległośc od nadajnika? Jakie jest wzmocnienie wzmacniacza w
    antenie?
    Masz duże szanse, że sygnał z anteny ma wystarczająco duży poziom do
    podzielenia na 4.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba