  • 191. Data: 2019-04-08 23:10:28
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie wymysle tylko wprowadze jak zostane krolem. Proste rozwiazanie. Areszt za
    przekroczenie predkosci. Za kazde rozpoczete +10 godzina aresztu. Kara wykonywana
    natychmiast. Dal bym raz mozliwosc przelozenia na inny termin ale z mnoznikiem x3.
    Pierwszy raz w zawiasach. Za drugim razem kara x2 + to co w zawiasach. Za trzecim i
    wiecej x5. Po dwoch latach zastanowil bym sie czy nie wprowadzic systemu ze po dwoch
    latach od ostatniej odsiadki kary sie zacieraja.

    Znacznie dotkliwszą karą byłoby przymusowe czytanie twoich bredni na
    grupach. Zdecydowanie wolę odsiadkę :)

  • 192. Data: 2019-04-09 00:15:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niestety nie jestem krolem i sie nie zanosi zebym zostal. Jak moje pisanie nie pasuje
    to nie czytaj. Tylko z kim wtedy bedziesz gadal?

  • 193. Data: 2019-04-09 11:25:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 16:02, J.F. pisze:

    > Jak widac na filmie - nie ma.
    >
    > Moze mysla, ze droznik zauwazy, moze mysla ze sie uda ... no nie -
    > raczej wcale nie mysla.

    Może tam głównie jeżdżą jakieś wolne pociągi, bo zaraz za szlabanami
    jest lokalny przystanek.

    --
    Liwiusz

  • 194. Data: 2019-04-09 11:27:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 17:51, Cavallino pisze:

    > No i rodzina i tak będzie spłacać - i to nie zarysowanie, tylko całą
    > karetkę i uszkodzone mienie kolejowe.

    Nie widzę podstaw do regresu z OC.

    --
    Liwiusz

  • 195. Data: 2019-04-10 11:45:15
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 16:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
    > Fri, 5 Apr 2019 14:27:27 +0200, J.F.

    > Jak widac na filmie - nie ma.
    >
    > Moze mysla, ze droznik zauwazy, moze mysla ze sie uda ... no nie -
    > raczej wcale nie mysla.
    >
    > A moze tak naprawde sie boja zarysowac auto ?
    >
    > Jeszcze starych to bym rozumial, przyzwyczajeni do innych standardow.
    > Ale zaloze sie, ze wiekszosc to mlodzi.

    > Chyba jednak za duzo wymagasz ...
    >
    > Widac wyssali zwyczaje z mlekiem ojca, bo przeciez na kursie ich tego
    > nie nauczyli :-)

    Na kursie pokazali im t nagranie:
    https://gazetawroclawska.pl/tego-lepiej-nie-robic-na
    -przejezdzie-kolejowym-film/ar/12669130

  • 196. Data: 2019-04-10 11:45:19
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 10:16, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Apr 2019 10:06:47 +0200, tck

    > Ale jak ktoś wjeżdża po czerwonym z już zamkniętą zaporą to może się
    > pociągu jednak spodziewać w dowolnej chwili z dowolnego kierunku.
    >
    > I ja również zachodzę w głowę, jak duże siano we łbie mają ludzie którzy
    > wjeżdżają pod zamykające się zapory i zamiast wyłamać szlaban za paręset
    > złotych dewastują pociąg i samochód za setki tysięcy złotych, a czasem
    > nawet giną w zderzeniu z pociągiem.

    Nie siano tylko stosują się do tego:
    https://gazetawroclawska.pl/tego-lepiej-nie-robic-na
    -przejezdzie-kolejowym-film/ar/12669130
    Zwróć uwagę na stanowisko Pana wypowiadającego się w nagraniu.
    Co do kierowcy może już to wcześniej robił tylko mała przewozówką, a
    teraz dostał długiego blaszaka i zapomniał o tym.

  • 197. Data: 2019-04-10 11:57:47
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 19:21, collie pisze:

    > Z rozkładu jazdy PKP. A poważnie mówiąc - kierowca karetki wykonywał
    > dziwne manewry (próbował ustawić się przy szlabanie, równolegle do
    > torów) między szlabanami, tak jakby widział nadjeżdżający pociąg,
    > zatem mógł ocenić, którym torem pociąg jedzie. Przynajmniej teoretycznie.
    Kierowca postępował zgodnie z tym:
[...]
    Zresztą było tu na grupie już takie nagranie karetki parkującej na
    przejeździe równolegle do torów i szlabanów.

  • 198. Data: 2019-04-10 17:31:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-10 11:45, Damian Skrycki wrote:

    > Na kursie pokazali im t nagranie:
    > https://gazetawroclawska.pl/tego-lepiej-nie-robic-na
    -przejezdzie-kolejowym-film/ar/12669130

    Nie działa. Reklamy chce emitować.

  • 199. Data: 2019-04-11 15:05:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 21:07:39 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    wiecej x5. Po dwoch >latach zastanowil bym sie czy nie wprowadzic systemu ze po
    >dwoch latach od ostatniej odsiadki kary sie zacieraja.

    Królu Kogutku zacznij od budowy nowych miejsc aresztowych.
    Bo na dzisiaj już ponoć więzienia są przepełnione a jak jeszcze doszło by kilka
    milionów wsadzonych przez Ciebie to słabo to widzę

  • 200. Data: 2019-04-11 15:31:19
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2019-04-10 o 17:31, kk pisze:

    -przejezdzie-kolejowym-film/ar/12669130