  • 1. Data: 2019-04-05 12:59:47
    Temat: CZujnik krańcowy drzwi - multipla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Padł mi taki czujnik - nie odskakuje przy otwarciu drzwi.
    Dochodza do niego dwa przewody ktore w momencie otwarcia są spinane co
    daje swiatło do oswietlenia kabiny.
    Na allegro nie widze ofert sprzedazy.

    Ale sa inne;
    https://allegro.pl/oferta/czujnik-krancowy-wlacznik-
    wylacznik-drzwiowy-
    7927165924

    W sumie by pasował ale zastanawia mnie jedna sprawa - tu jest tylko jeden
    bolec wyprowadzony. Jak to do cholery działa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 2. Data: 2019-04-05 13:03:45
    Temat: Re: CZujnik krańcowy drzwi - multipla
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 12:59, Budzik pisze:
    > tu jest tylko jeden
    > bolec wyprowadzony. Jak to do cholery działa?

    Zapewne za drugi robi karoseria (masa).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2019-04-05 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Zapewne za drugi robi karoseria (masa).

    Czyli jak u mnie sa dwa przewodu to mase dac do karoserii i ten czujnik
    bedzie to stykał... No w sumie jasne :) Dziekuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 4. Data: 2019-04-05 14:26:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 05 Apr 2019 10:59:47 +0000, Budzik wrote:
    > Hej Padł mi taki czujnik - nie odskakuje przy otwarciu drzwi.

    A WD40 psiknął? Często pomaga na takie dolegliwości...

    > W sumie by pasował ale zastanawia mnie jedna sprawa - tu jest tylko
    > jeden bolec wyprowadzony. Jak to do cholery działa?

    Robi zwarcie z masą (karoserią). Zatem jeśli ten twój obecny model zamyka
    obwód oświetlenia od strony masy (prawdopodobnie tak jest), to git.

    Mateusz

  • 5. Data: 2019-04-05 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > A WD40 psiknął? Często pomaga na takie dolegliwości...

    Zepsuła się pewnie jakas sprezyna bo po otwarciu drzwi nie wyskakuje a po
    wyciągnieciu elemntu sprezynujacego nie ma :)

    Super. Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 6. Data: 2019-04-05 18:46:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2019 13:59, Budzik pisze:

    > Czyli jak u mnie sa dwa przewodu to mase dac do karoserii i ten czujnik
    > bedzie to stykał... No w sumie jasne :) Dziekuje.

    Masę już masz w karoserii, więc ten przewód masowy można zostawić
    wolnym, ale wtedy musisz zdrapać lakier w miejscu, gdzie przykręcasz
    czujnik, by miał styk z masą. Albo przewód masowy docisnąć śrubką
    do obudowy czujnika - wtedy nie będziesz musiał drapać karoserii.
    Styk obudowy czujnika z masą karoserii jest zawodny w dłuższym
    okresie czasu, stąd prowadzi się zwykle dwa przewody do takiego
    ustrojstwa łączącego coś do masy.

  • 7. Data: 2019-04-05 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > Styk obudowy czujnika z masą karoserii jest zawodny w dłuższym
    > okresie czasu, stąd prowadzi się zwykle dwa przewody do takiego

    Dokładnie tak zrobiłem, to znaczy połączyłem z obudowa bo szkoda drapac
    lakieru. Wszystko pieknie działa a zatem dziekuje wszystkim za
    podpowiedzi.
    Jak by to powiedział Duda w 101 napraw.
    Koszt naprawy 3zł.
    Koszt naprawy w warsztacie 100.
    Mozna za zaoszczedzone pic :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 8. Data: 2019-04-06 00:21:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-05 19:59, Budzik wrote:
> [...]
    >>
    > Dokładnie tak zrobiłem, to znaczy połączyłem z obudowa bo szkoda drapac
    > lakieru. Wszystko pieknie działa a zatem dziekuje wszystkim za

    Ile czasu spędziłeś?
    Ile osób zaangażowałeś w naprawę?

    To tylko hobby.

  • 9. Data: 2019-04-06 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ile czasu spędziłeś?

    20 minut

    > Ile osób zaangażowałeś w naprawę?

    Razem z odpowiadajacymi na grupie?

    > To tylko hobby.

    Ano.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.