  • 1. Data: 2012-12-05 00:41:04
    Temat: CSS3 - jak wygenerować fonty EOT?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Znalazłem jakieś narzędzia online do zamiany TTF na EOT lecz czcionka
    nie renderuje mi się pod IE10. Pobrałem z Googli jakiegoś EOTa w celach
    testowych i umieściłem go identycznie - działa. Wniosek z tego -
    wygenerowany EOT jest nieprawidłowy albo jest coś o czym nie wiem. Macie
    jakieś sugestie?

  • 2. Data: 2012-12-05 22:30:58
    Temat: Re: CSS3 - jak wygenerować fonty EOT?
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-12-05 00:41, Marek pisze:
> [...]
    > testowych i umieściłem go identycznie - działa. Wniosek z tego -
    > wygenerowany EOT jest nieprawidłowy albo jest coś o czym nie wiem. Macie

    http://stackoverflow.com/questions/5065362/ie9-block
    s-download-of-cross-origin-web-font

    Ja ustawiłem dla CDN-a z fontami:

    <FilesMatch "\.(ttf|ttc|otf|eot|woff|font.css)$">
    <IfModule mod_headers.c>
    Header set Access-Control-Allow-Origin "*"
    </IfModule>
    </FilesMatch>

    --
    Cezary Tomczyk