  • 1. Data: 2010-03-02 21:48:44
    Temat: Polaka lenistwo... ile takich zgnilo zima?
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    http://cupra.wrzuta.pl/obraz/aWDEljUpXqY/26022010209
    http://cupra.wrzuta.pl/obraz/7G3WgKkVSqM/26022010210
    http://cupra.wrzuta.pl/obraz/6Gt0T24k1Zy/26022010212
    http://cupra.wrzuta.pl/obraz/7qfbHjZPSO0/26022010213
    http://cupra.wrzuta.pl/obraz/0bPRcuGBKcQ/26022010208

  • 2. Data: 2010-03-02 22:06:33
    Temat: Re: Polaka lenistwo... ile takich zgnilo zima?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    Na Usrynowie?
    Około ponad 60%.

    (literówka niezamierzona, ale zostawiłem, bo pasuje do tego, co
    wychodzi ze śniegu)

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-02 22:06:56
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek <b...@w...pl> napisał(a):

    > http://cupra.wrzuta.pl/obraz/aWDEljUpXqY/26022010209
> [...]

    U mnie dach wgniotło od sniegu z 900kg tam musiało być (9m^2) :)
    tz kawałek balchy na rogu, ale to nierdzewne auto to nic
    mu nie jest.

    Rower z jesieni z niego wyciągałem, bo juz wiosna - i pojeźdizć trzeba :)
    I trzeba by na tym nie działającym sprzęgle jakoś do mechika
    podjechać, bo bardzo nie lubie silników volvo :)

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-03-03 11:59:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marek" <b...@w...pl> wrote in message
    > http://cupra.wrzuta.pl/obraz/aWDEljUpXqY/26022010209
> [...]

    A co to, jakis bezcenny klasyk zeby zalowac? Szkoda tylko, z taki porzucony
    trup zajmuje miejsce na parkingu komus innemu. Kiedy drugiego auta nie
    uzywalem czasem przez dluzszy czas, stawialem nawet i dwie-trzy ulice dalej,
    bo mieszkancom i tak miejsc za malo, a kawalek dalej wolne i mogl sobie stac
    tygodniami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-03-03 13:04:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 11:59:36 +0100, "kamil" <k...@s...com> said:

    > "Marek" <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > A co to, jakis bezcenny klasyk zeby zalowac? Szkoda tylko, z taki
    > porzucony trup zajmuje miejsce na parkingu komus innemu.

    Wartburgi po liftingu się łapią?
    Bo znam takiego - ostatni raz jechał... w listopadzie zeszłego roku.
    Teraz stoi i pewnie już w maju ruszy się z miejsca przed oknami właściciela.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-03-03 13:35:53
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > http://cupra.wrzuta.pl/obraz/0bPRcuGBKcQ/26022010208

    To tylko samochód :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 7. Data: 2010-03-04 08:20:41
    Od: "pezet" <p...@o...pl>

    Polaka lenistwo ..

    A później podczas sprzedaży w ogłoszeniu szumnie napisane jest: "Nie
    jeżdzony zimą" :)

    pzdr
    pezet

  • 8. Data: 2010-03-04 08:36:58
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 2 Mar, 21:48, "Marek" <b...@w...pl> wrote:
    > http://cupra.wrzuta.pl/obraz/aWDEljUpXqY/26022010209

    Czemu lenistwo? Jesli wlasciciel samochodu nie ma potrzeby jezdzic
    zima czy tez sie boi, to ma odsniezac samochod dla sportu? Niektorzy
    znaja inne, ciekawsze sposoby na wysilek fizyczny :)

  • 9. Data: 2010-03-04 10:02:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...

    > Czemu lenistwo? Jesli wlasciciel samochodu nie ma potrzeby jezdzic
    > zima czy tez sie boi, to ma odsniezac samochod dla sportu?

    Przesiasc sie na PKS a grata zabrac z drogi.