  • 1. Data: 2010-03-02 17:55:19
    Temat: Idzie wiosna, czyli jaki wosk?
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Cześć,
    jaki wosk polecacie? Turtle wax, K2, Castrol, jakiś inny? Do tej pory
    używałem Castrol, ale może jest coś lepszego?

    Pozdr,
    W.

  • 2. Data: 2010-03-02 18:10:01
    Temat: Re: Idzie wiosna, czyli jaki wosk?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > jaki wosk polecacie? Turtle wax, K2, Castrol, jakiś inny? Do tej pory
    > używałem Castrol, ale może jest coś lepszego?

    Sonax. Wosk z kolorowym pigmentem, świetna sprawa.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-03-02 18:16:08
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > jaki wosk polecacie? Turtle wax, K2, Castrol, jakiś inny? Do tej pory
    > używałem Castrol, ale może jest coś lepszego?

    Sonax. Łatwo się nakłada, fajny efekt. Niweluje drobne rysy

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2010-03-02 18:39:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    V-Tec wrote:

    > jaki wosk polecacie?

    Z ula. :)

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-03-02 20:38:24
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > jaki wosk polecacie? Turtle wax, K2, Castrol, jakiś inny? Do tej pory
    > używałem Castrol, ale może jest coś lepszego?

    Ja używam sonaxa - jest bardzo "trwały" i leży na samochodzie kilka miesięcy
    a nie do pierwszej mżawki.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-03-02 21:47:02
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Ja używam sonaxa - jest bardzo "trwały" i leży na samochodzie kilka
    > miesięcy a nie do pierwszej mżawki.

    podłączając sie do wątku... mozecie podać link do konkretnego produktu ? bo
    sonaxów jak mrówków ...

  • 7. Data: 2010-03-02 21:52:18
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > podłączając sie do wątku... mozecie podać link do konkretnego produktu ?
    > bo sonaxów jak mrówków ...

    taki:
    http://allegro.pl/item941645078_sonax_wosk_koloryzuj
    acy_kredka.html

    Używałem, używam będę używał

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-03-02 21:59:23
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Konrad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > podłączając sie do wątku... mozecie podać link do konkretnego produktu ?
    > bo sonaxów jak mrówków ...

    Ja kupuje w selgrosie i on jest w okrągłym opakowaniu http://tiny.pl/hgx5x W
    czasie woskowania warto mieć "przeciąg" bo ten wosk śmierdzi :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-03-03 06:45:15
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > taki:
    > http://allegro.pl/item941645078_sonax_wosk_koloryzuj
    acy_kredka.html

    > Używałem, używam będę używał

    Amen :)

    Dodam tylko że kredka jest do dupy. (jak chyba większość kredek) Moim
    zdaniem niepotrzebny dodatek.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 10. Data: 2010-03-03 09:22:01
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    V-Tec wrote:
    > Cześć,
    > jaki wosk polecacie? Turtle wax, K2, Castrol, jakiś inny? Do tej pory
    > używałem Castrol, ale może jest coś lepszego?

    Sonaxa + kredkę (czarnego) kupilem kilka dni temu. Efekt jest genialny! Rysy
    drobne zniknęły, te większe są juz ledwo widoczne. Jedynie kredka jest do bani i
    ja wywaliłem.

    Ja mam inne pytanie ... Jak umyje ręcznie auto szamponem i ręcznie je zmyję to
    bez problemu mogę nakładać wosk. Natomiast jak próbuję umyć auto w myjce
    bezdotykowej i nawet jak go porząddnie opianuję, potem umyję pod cisnieniem z
    bliska, spłuczę ... to i tak jest delikatna warstwa najstarszego brudu, przez co
    uniemozliwia nałożenie wosku. Macie jakis patent jak umyć "do końca" auto na
    myjce bezdotykowej, a nie tylko zmyć ten świeży brud? Z jednej strony nie mam
    wiele czasu na mycie szamponem i gąbką na placu, nie mam też warunków, z drugiej
    strony tylko tak jest sens, jesli chce się nawoskowac auto :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!