  • 1. Data: 2012-02-01 17:34:30
    Temat: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mam polise OC w Liberty cos tam
    Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę
    że przekrocze tę wartość.
    Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-01 17:35:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 16:34, kowtow wrote:
    > Mam polise OC w Liberty cos tam
    > Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę
    > że przekrocze tę wartość.
    > Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?

    Przy przedłużaniu pewnie żadne, ale przy wypadku okaże się, że jest
    nieważna i masz kłopot.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-02-01 17:49:35
    Od: Martin Fox <m...@l...pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 16:35:51 +0000, kamil napisał(a):
    kwencje przy przedłużaniu polisy?

    > Przy przedłużaniu pewnie żadne, ale przy wypadku okaże się, że jest
    > nieważna i masz kłopot.

    To żart?

    --
    Martin Fox

  • 4. Data: 2012-02-01 17:53:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.02.2012 17:34, kowtow pisze:
    > Mam polise OC w Liberty cos tam
    > Zadeklarowa?em na 12 m-cy ?e przejade nie wiecej jak 10 000 km ale ju? widze
    > ?e przekrocze te warto?ae.
    > Jakie konsekwencje przy przed?u?aniu polisy?

    Przy OC nie musisz podawac zadnego przebiegu. Widocznie maja jeden
    kalkulator do OC i AC, bo w AC podajesz. Przy OC nie ma to najmniejszego
    wplywu i nic ci nie moga zrobic.

  • 5. Data: 2012-02-01 18:02:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-01 17:34, kowtow pisze:
> [...]
    > że przekrocze tę wartość.
    > Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?

    Cofnij licznik :P I zaznacz że jeździłeś tylko do kościoła i tylko w
    niedziele i ważne święta.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2012-02-01 18:06:36
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > idzĂŞ
    >
    > Przy OC nie musisz podawac zadnego przebiegu. Widocznie maja jeden
    > kalkulator do OC i AC, bo w AC podajesz. Przy OC nie ma to najmniejszego
    > wplywu i nic ci nie moga zrobic.
    mogą mogą. Jak spowoduje straty po przekroczeniu przebiegu to poszkodowanemu
    wypłacą a potem wystąpią o zwrot kasy. Umowa to umowa. OC ma zabezpieczać
    poszkodowanego a nie sprawcę.

  • 7. Data: 2012-02-01 18:09:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > mogą mogą. Jak spowoduje straty po przekroczeniu przebiegu to
    > poszkodowanemu wypłacą a potem wystąpią o zwrot kasy. Umowa to umowa. OC
    > ma zabezpieczać poszkodowanego a nie sprawcę.

    Gówno prawda, warunki ubezpieczenia OC reguluje ustawa. Jedyne co być
    może mogą (ale wątpię, żeby ten przebieg dotyczył w ogóle OC) to
    rekalkulować składkę.

  • 8. Data: 2012-02-01 18:14:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 16:49, Martin Fox wrote:
    > Dnia Wed, 01 Feb 2012 16:35:51 +0000, kamil napisał(a):
    > kwencje przy przedłużaniu polisy?

    > To żart?

    To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-02-01 18:23:24
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

    Fałszywych? Przy zawieraniu była prawdziwa. TU musiałoby
    udowodnić że w dniu podpisywania wiedział na pewno, że
    przekroczy tę ilość :-).
    A tak na marginesie to poważnie z tymi kilometrami? Kurde,
    jeszcze nie spotkałem się z takim pytaniem w TU :-)

  • 10. Data: 2012-02-01 18:23:34
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

    Nie aż tak. O to nikt się nie przyczepi jak przed przekroczeniem przebiegu
    pójdzie i podpisze aneks. Ale jeśli z zadeklarowanym przebiegiem wiązały się
    jakieś zniżki i nie poinformował. To jak ja bym był ubezpieczycielem to
    poprosił bym o dopłacenie. Oni się wywiązali. Dali ochronę na jaką się
    umawiali.Druga strona też musi się wywiązać. Za moment jak by był system
    uzależniający stawkę od przebiegu to by się okazało że wszyscy robią 5 tysięcy
    rocznie.