  • 1. Data: 2011-08-02 13:17:18
    Temat: Polsat
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Witam! Od pewnego czasu na ekranie Polsatu u dołu wyświetla się
    napis -strona bedzie zawierała podpisy do programów- czy u was tez tak jest?
    polsat ten to z karty TnK.
    Pozdrawia karuf

  • 2. Data: 2011-08-02 14:36:22
    Temat: Re: Polsat
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.08.2011 15:17, karuf pisze:
    > Witam! Od pewnego czasu na ekranie Polsatu u dołu wyświetla się
    > napis -strona bedzie zawierała podpisy do programów- czy u was tez tak jest?
    > polsat ten to z karty TnK.
    > Pozdrawia karuf

    napisz coś więcej, np. jaki dekoder?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-08-02 18:17:30
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    karuf wrote:

    > Witam! Od pewnego czasu na ekranie Polsatu u dołu wyświetla się napis
    > -strona bedzie zawierała podpisy do programów- czy u was tez tak
    > jest? polsat ten to z karty TnK. Pozdrawia

    Ani na Polsacie SD, (ten co masz w tnk), ani Polsacie HD, ani na
    Polsacie z dvb-t nic takiego nie ma miejsca.
    Pewnie Twój tuner wyświetla jakies głupoty.

    > karuf

    P.

  • 4. Data: 2011-08-03 05:54:29
    Od: "news.atman.pl" <s...@s...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    > Ani na Polsacie SD, (ten co masz w tnk), ani Polsacie HD, ani na
    > Polsacie z dvb-t nic takiego nie ma miejsca.
    > Pewnie Twój tuner wyświetla jakies głupoty.
    > P.

    TXT z napisami dla Polsat Cafe, Polsat Play i Polsat Film
    Cyfrowy Polsat dodał przekaz teletekstu dla kilku kanałów Telewizji Polsat.
    Zmiana jest związana z chęcią udostępnienia przez nadawcę napisów dla widzów
    niedosłyszących. Dla kanałów: Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Play i Polsat
    Film dołączono serwis teletekstu znany z anteny "głównego" Polsatu. Na
    stronie 777 dodano indeks odsyłający do napisów dla poszczególnych kanałów z
    oferty (napisy są także dla wybranych pozycji Polsatu

  • 5. Data: 2011-08-03 21:51:50
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-02 20:17, bufi pisze:

    > Ani na Polsacie SD, (ten co masz w tnk), ani Polsacie HD, ani na
    > Polsacie z dvb-t nic takiego nie ma miejsca.
    > Pewnie Twój tuner wyświetla jakies głupoty.

    > P.

    Przepraszam za wtrącenie ale od kiedy w tnk jest polsat bo nie jestem na
    bierzaco a mam dekoder philips 6010 gdzie sam wgrywam kanały. Czy polsat
    jest płatny?

  • 6. Data: 2011-08-04 05:36:38
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    >Przepraszam za wtrącenie ale od kiedy w tnk jest polsat bo nie jestem na
    >bierzaco a mam dekoder philips 6010 gdzie sam wgrywam kanały. Czy polsat
    >jest płatny?

    Od 1 czerwca od godz. 11:00

  • 7. Data: 2011-08-04 07:04:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:

    > Od 1 czerwca od godz. 11:00

    Ale w "zwykłej" TnK czy w TnK HD? Bo to wbrew pozorom różnica.

  • 8. Data: 2011-08-04 08:49:49
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    Wystarczy zaglądnąć tu : http://telewizjanakarte.pl/

  • 9. Data: 2011-08-04 08:54:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.08.2011 09:04, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Ale w "zwykłej" TnK czy w TnK HD? Bo to wbrew pozorom różnica.

    polsat jest dostępny tylko w Tnk HD jak na razie