  • 1. Data: 2021-08-29 12:59:59
    Temat: Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Myślałem że polski eko-samochód skończy się tylko eko(nomiczną)
    "katastrofą". Ale nasi są kurwa ambitni i rozumieją że eko to _również_
    od ekologii. Wygląda na to że wpływ na ekologię ograniczy się do
    skromnego wycięcia 16k ha lasu - so eco!

    Podsumowując - program samochodu na węgiel w polsce wymaga dodatkowo
    wcinki lasów - co na to zwolennicy zielonej motoryzacji?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-08-29 13:13:45
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 29 Aug 2021 12:59:59 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Podsumowując - program samochodu na węgiel w polsce wymaga dodatkowo
    >wcinki lasów - co na to zwolennicy zielonej motoryzacji?

    Nic. Niby jacyś tam ekolodzy protestują, ale jakoś bardzo mało
    intensywanie. A las się wytnie, potem wpuści deweloperkę i będzie
    pozamiatane. Bo chyba nie myślisz że rząd wyprodukuje jakikolwiek
    samochód.

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17

  • 3. Data: 2021-08-29 13:14:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.08.2021 o 12:59, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Podsumowując - program samochodu na węgiel w polsce wymaga dodatkowo
    > wcinki lasów - co na to zwolennicy zielonej motoryzacji?

    Linka zapomniał?

    Jaworzno rozumiem i Izera.

  • 4. Data: 2021-08-29 13:16:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-29 o 13:18, j...@i...pl pisze:

    > A to mamy jeszcze jakiś inny projekt polskiego elektryka? ;)

    Dla opóźnionego w rozwoju miłośnika twizzy to za skomplikowane.
    On tylko będzie zaśmiecał grupę linkami i informacjami o swoim
    ulubionym wózku akumulatorowym lub pytaniami o linki do informacji
    oczywistych.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2021-08-29 13:18:34
    Od: j...@i...pl

  • 6. Data: 2021-08-29 13:40:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Podsumowując - program samochodu na węgiel w polsce wymaga dodatkowo
    > wcinki lasów - co na to zwolennicy zielonej motoryzacji?

    Też mnie to trochę zmroziło początkowo. Ale po zastanowieniu -
    kilkanaście ha to nie jest szczególnie dużo. Tu się wytnie, tam się
    posadzi - i po kłopocie.

    A może jakiś sposobem faktycznie Izera zjedzie z taśmy produkcyjnej?
    Dajmy sobie szansę.

    --
    MN

  • 7. Data: 2021-08-29 13:47:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 13:13, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > intensywanie. A las się wytnie, potem wpuści deweloperkę i będzie
    > pozamiatane. Bo chyba nie myślisz że rząd wyprodukuje jakikolwiek

    Oczywiście że nie:P Dlatego napisałeń że będzie to ekonomiczna
    "katastrofa". W cudzysłowiu, bo niekórzy wyjdą na tej katastrofie bardzo
    dobrze finansowo.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-08-29 13:48:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 13:14, ii pisze:

    > Linka zapomniał?
    >
    > Jaworzno rozumiem i Izera.

    No widzisz - jednak myślenie ma przyszłość:P

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-08-29 14:00:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 13:40, Marcin N pisze:

    > Też mnie to trochę zmroziło początkowo. Ale po zastanowieniu -
    > kilkanaście ha to nie jest szczególnie dużo. Tu się wytnie, tam się
    > posadzi - i po kłopocie.

    Dużo nie dużo - jedynym efektem polskiego ekologicznego samochodu na
    węgiel będzie wycięty las - dość znamienne. A i w tej ustawie nie ma
    napisane nigdzie na co ten las wytną. Jeśli myślisz, że jak się uda
    (oczywiście nie samochód tylko pozyskanie geuntów) to drugi raz z
    przetartej ścieżki nikt nie skorzysta? Następnym razem wytną pod park
    rozrywki, potem pod kościół (z domem parafialnym, na 800 osób) a potem
    pod deweloperkę - na początku związaną z kowitem.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-08-29 14:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 13:40, Marcin N pisze:

    > Też mnie to trochę zmroziło początkowo. Ale po zastanowieniu -
    > kilkanaście ha to nie jest szczególnie dużo.

    Konkretnie 1200 hektarów:)

    --
    Shrek