  • 11. Data: 2021-08-29 14:52:25
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-29 o 13:40, Marcin N pisze:

    > A może jakiś sposobem faktycznie Izera zjedzie z taśmy produkcyjnej?

    Co wskazuje obecnie, że jest jakiś sposób czy szansa na realizację?

  • 12. Data: 2021-08-29 14:57:40
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 29.08.2021 o 14:16, Shrek napisał:

    > Konkretnie 1200 hektarów:)

    Mają rozmach skurwysyny. Pomyśleć, że FSO wyprodukowała te
    wszystkie Warszawy, Syreny, Fiaty, Polonezy, Matizy, Lanosy
    i Chevrolety na raptem 110 ha.

  • 13. Data: 2021-08-29 15:18:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 14:57, Collie pisze:

    > Mają rozmach skurwysyny.

    Oj tam, oj tam. To ważny element polskiego wału.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-08-29 17:14:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.08.2021 o 13:18, j...@i...pl pisze:

    > A to mamy jeszcze jakiś inny projekt polskiego elektryka? ;)

    Quarado albo Mushellka :-) https://smartpower.polsl.pl/ Nie wiem co oni
    tam jeszcze knują.

    Albo Triggo.

    W przypadku Izery ciśnie mi się na usta "ogólnonarodowy".

  • 15. Data: 2021-08-29 18:52:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szkoda że nie napisałeś ile to m2.

    Twój lament doleciałby Afganistanu albo i DALEJ ;-)

  • 16. Data: 2021-08-29 18:57:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 18:52, _Master_ pisze:
    > Szkoda że nie napisałeś ile to m2.
    >
    > Twój lament doleciałby Afganistanu albo i DALEJ ;-)

    1200 hektarów to na moje 12km2. Na pisie to będzie półtora żoliborza.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-08-29 19:00:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-29-sierpnia-2021 o 14:57, Collie pisze:
    > na raptem 110 ha.

    Unijne przepisy. Same toalety dla 50 PŁCI ;-)

  • 18. Data: 2021-08-29 19:02:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Źle piszesz... wiecej ZER, więcej ZER ;-)

  • 19. Data: 2021-08-29 19:07:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 19:02, _Master_ pisze:
    > Źle piszesz... wiecej ZER, więcej ZER ;-)

    Przelicz sobie na baseny olimpijskie. Swoją drogą niezły wał z tej
    fabyki. Huta lenina w największej świetności była o połowę mniejsza:P

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-08-29 19:15:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-08-29 o 12:59, Shrek pisze:
    > Myślałem że polski eko-samochód skończy się tylko eko(nomiczną)
    > "katastrofą". Ale nasi są kurwa ambitni i rozumieją że eko to _również_
    > od ekologii. Wygląda na to że wpływ na ekologię ograniczy się do
    > skromnego wycięcia 16k ha lasu - so eco!
    >
    > Podsumowując - program samochodu na węgiel w polsce wymaga dodatkowo
    > wcinki lasów - co na to zwolennicy zielonej motoryzacji?

    1. Na stronie https://nowa.invest-in-jaworzno.pl/izera/ - jest tam
    mapka, że działka pod fabrykę ma 118 ha. Więc nie "16k" ani nawet nie
    1200, jak jest gdzieś niżej w wątku.

    2. Ekologiści chcąc przywalić w rząd podają znacznie większy obszar
    działki: na stronie
    https://www.facebook.com/jawpl/posts/450179698651716
    2 jest znacznie
    większa działka zaznaczona, jakby droga szybkiego ruchu (i kilka innych)
    miała przebiegać po terenie fabryki :-)
    Zadałem na tym portalu proste pytanie, jak się ma mapka na portalu z
    pktu 1. do tej mapki, ale mój post został zniknięty i teraz jest
    widoczny tylko dla mnie. Bo "narusza standardy społeczności FB".

    3. Proszę teraz wejść na stronę
    https://mapy.geoportal.gov.pl/imap/Imgp_2.html?local
    e=pl&gui=new&sessionID=5930766
    i zobaczyć, że tylko część tej działki jest zalesiona. Zmierzyłem na tej
    mapie - jest tam dokładny pomiar powierzchni - teren niezalesiony to ok
    37 ha, zatem lasek ma 81 ha. Jest to las samosiejek, który dobrze
    wygląda tylko od strony drogi 79.
    Dla porównania - przy budowie drogi S2 (POW) między Falenicą a Zagórzem
    (do drogi S17) wycięto 50 ha prawdziwego lasu. Dlaczego wtedy nikt nie
    protestował?

    4. Jeśli ktoś sądzi, że w Polsce można znaleźć działkę o podobnej
    powierzchni dobrze skomunikowaną i z możliwością zatrudnienia zapewne
    kilku tys. okolicznych mieszkańców, ponadto niezalesioną i nie będącą
    gruntami ornymi - proszę tu podać lokalizację. Sądzę, że trudno taką
    znaleźć...

    T.