  • 1. Data: 2009-02-26 12:41:13
    Temat: Polskie FTA na HB
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy coś od października przybyło na HotBirdzie z polskich programów
    niekodowanych z wyjątkiem TVN Warszawa?

  • 2. Data: 2009-02-26 12:54:44
    Temat: Re: Polskie FTA na HB
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Czy coś od października przybyło na HotBirdzie z polskich programów
    > niekodowanych z wyjątkiem TVN Warszawa?

    nie zanotowałem, mój kolega cały czas śledzi.

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-26 13:02:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie zanotowałem, mój kolega cały czas śledzi.

    Właśnie definitywnie rozstaję się z Cyfrą (zostaje tylko dvb-t i Canal+) i
    zastanawiałem się czy warto przeszukiwać satelitę.
    Ale skoro tak mówisz, to nie widzę sensu.

  • 4. Data: 2009-02-26 13:13:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > i zastanawiałem się czy warto przeszukiwać satelitę.
    > Ale skoro tak mówisz, to nie widzę sensu.

    jak rozstajesz się, a z kąd c+?
    wydawało mi się niedawno, że dobrze się z nimi współpracowało?
    tzn. takie odniosłem wrażenie.

    pawell

  • 5. Data: 2009-02-26 13:21:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak rozstajesz się, a z kąd c+?

    Zostaje.
    Z Cyfry rzecz jasna.

    > wydawało mi się niedawno, że dobrze się z nimi współpracowało?
    > tzn. takie odniosłem wrażenie.

    Tak jak pisałem - zostawiam sam Canal+.
    Za resztę nie widzę sensu płacić.

    Poza tym mam też telewizję w neostradzie - bo jest za friko.
    Ale tego nawet nie podłączam w salonie - córka do dobranocki to używa. ;-)

  • 6. Data: 2009-02-26 13:25:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym mam też telewizję w neostradzie - bo jest za friko.
    > Ale tego nawet nie podłączam w salonie - córka do dobranocki to używa. ;-)

    to ile kanałów zostawiasz z c+ i za ile?

    pawell

  • 7. Data: 2009-02-26 13:33:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to ile kanałów zostawiasz z c+ i za ile?

    Multipakiet kosztuje 39 zł.
    W nim jest Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport i Canal+ Sport 2.
    Do tego opcja HD za 6 zł, Canal+ Sport HD i Canal+ Film HD.
    Czasowo (gdy gra liga) włączam również Orange Sport za 10 zł.

    Przez pierwsze 5 m-cy wszystko za 50% ceny (umowa jest na 12 miesięcy, chyba
    że w międzyczasie zmieniają regulamin, co właśnie w styczniu się zdarzyło,
    więc rabat 50% będzie dwa razy dłużej ;-) ).

  • 8. Data: 2009-02-26 13:43:46
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > chyba że w międzyczasie zmieniają regulamin, co właśnie w styczniu się
    > zdarzyło, więc rabat 50% będzie dwa razy dłużej ;-) ).

    hmmm, jak dla mnie to wcale nieopłacalne, ale domyślam się że chodzi o
    sport no i nie zależność karty od dekodera.
    Karte dvb-t rozumiem że też masz w kompie?

    pawell

  • 9. Data: 2009-02-26 13:50:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > hmmm, jak dla mnie to wcale nieopłacalne, ale domyślam się że chodzi o
    > sport

    Chodzi o piłkę.
    Tylko do tego mam C+.
    Jest monopolistą, więc wyboru nie ma.

    Dla porównania - jeden bilet na mecz ligowy potrafi kosztować więcej niż
    tutaj abonament za cały miesiąc bez promocji.
    A w miesiącu tych meczów bywa nawet ponad 30 w samej polskiej lidze, a tutaj
    są też topowe ligi z innych krajów.
    No i jeszcze GP na żużlu i NBA.

    > Karte dvb-t rozumiem że też masz w kompie?

    Dokładnie.